Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні аспекти педагогічної технології

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Криштоф, С. Д. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T18:22:37Z
dc.date.available 2016-04-11T18:22:37Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Криштоф С. Д. Теоретичні аспекти педагогічної технології / С. Д. Криштоф // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 93-99. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9902
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу основних методологічних вимог до педагогічної технології, яка розглядається в педагогічній теорії та практиці як найбільш ефективний сучасний інструмент підвищення керованості і результативності навчального процесу. Проведено критичне співставлення критеріїв технологічності, що наводяться в різних педагогічних дослідженнях. Показано, що існують суттєві розбіжності стосовно цих критеріїв, що зумовлює необхідність їх обговорення для вироблення та встановлення ключових засад розробки педагогічних технологій і їх упровадження в освітню практику.
dc.description.abstract Статья посвящена анализу основных методологических требований к педагогической технологии, которая рассматривается в педагогической теории и практике как наиболее эффективный современный инструмент повышения управляемости и результативности учебного процесса. Проведено критическое сопоставление критериев технологичности, приводимых в различных педагогических исследованиях. Показано, что существуют существенные разногласия относительно этих критериев, что вызывает необходимость их обсуждения для выработки и установления ключевых принципов разработки педагогических технологий и их внедрения в образовательную практику.
dc.description.abstract The paper analyzes the basic methodological requirements of educational technology, which is treated in educational theory and practice as the most effective and modern tool to improve the manageability and efficiency of the education process. A critical comparison of the technological criteria given in various educational studies is made. It is shown that there are significant differences with respect to these criteria, which makes it necessary to discuss them in order to establish key principles of the development of pedagogical techniques and their application to educational practice.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методологічні вимоги
dc.subject педагогічна технологія
dc.subject результативність
dc.subject навчальний процес
dc.subject освітня практика
dc.subject методологические требования
dc.subject педагогическая технология
dc.subject результативность
dc.subject учебный процесс
dc.subject образовательная практика
dc.subject methodological requirements
dc.subject pedagogical technology
dc.subject effectiveness
dc.subject educational process
dc.subject educational practice
dc.title Теоретичні аспекти педагогічної технології ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics