ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Косяк, І. В.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-04-11T18:22:37Z | |
dc.date.available | 2016-04-11T18:22:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Косяк І. В. Поетапне формування професійної компетентності у майбутніх учителів технологій у процесі навчання конструюванню та моделюванню одягу у ВНЗ / І. В. Косяк // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 87-93. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9901 | |
dc.description.abstract | У статті автором зазначений поетапний підхід формування професійної компетентності у майбутніх учителів технологій в процесі навчання конструюванню і моделюванню одягу. | |
dc.description.abstract | В статье автором представлен поэтапный подход формирования профессиональной компетентности у будущих учителей технологий в процессе обучения конструированию и моделированию одежды. | |
dc.description.abstract | The article presents stage-by-stage approach offorming of professional competence for the future teachers of technologies in the process of teaching constructing and clothes design. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність | |
dc.subject | САПРО | |
dc.subject | конструювання та моделювання одягу | |
dc.subject | проект | |
dc.subject | профессиональная компетентность | |
dc.subject | САПРО | |
dc.subject | конструирование и моделирование одежды | |
dc.subject | проект | |
dc.subject | professional competence | |
dc.subject | Computer-aided of clothes design | |
dc.subject | constructing and design clothes | |
dc.subject | project | |
dc.title | Поетапне формування професійної компетентності у майбутніх учителів технологій у процесі навчання конструюванню та моделюванню одягу у ВНЗ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |