У статті розглядається проблема формування етнопедагогічної культури майбутнього вчителя музики з позицій історичного аспекту становлення етнопедагогічної науки, а також значення засобів української народної педагогіки як ефективного інструменту формування етнопедагогічної культури щодо виявлення етнопедагогічного змісту навчальних дисциплін.
В статье рассматривается проблема формирования этнопедагогической культуры будущего учителя музыки с позиций исторического аспекта становления этнопедагогической науки, а также значения средств украинской народной педагогики как эффективного инструмента формирования этнопедагогической культуры путем выявления этнопедагогического содержания учебных дисциплин.
The article deals with the problem of forming ethnopedagogical culture of the future teacher of music from the standpoint of the historical aspect of becoming ethnopedagogical science, as well as important method’s Ukrainian folk pedagogy as an effective method for the formation ethnopedagogical culture by identifying ethnopedagogical content of academic disciplines.