Publication: Конструювання змісту вокально-хорового навчання китайських студентів в умовах моделювання індивідуальної освітньої траекторії
Loading...
Date
Authors
Чжао Веньфан
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
В статье рассматриваются основные направления организации вокально-хорового обучения и возможности моделирования индивидуальных образовательных траекторий китайских студентов в институтах искусств.
The article discusses the main directions of the organization of vocal and choral training and simulation capabilities of individual educational trajectories of Chinese students at the Art Institute.
The article discusses the main directions of the organization of vocal and choral training and simulation capabilities of individual educational trajectories of Chinese students at the Art Institute.
Description
Keywords
китайские студенты, вокально-хоровое обучение, моделирование, индивидуальные образовательные траектории, Chinese students, vocal and choral training, simulation, individual educational trajectory
Citation
Чжао Веньфан. Конструювання змісту вокально-хорового навчання китайських студентів в умовах моделювання індивідуальної освітньої траекторії / Чжао Веньфан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 126-130.