У статті розглянуто різні трактування понять «інформаційна компетентність», «інформативна компетентність», «інформатична компетентність», «науково-інформаційна компетентність», «інформаційно-технологічна компетентність», «комп’ютерна компетентність», «комп’ютерна грамотність», «технологічна грамотність», «інформаційна грамотність», «інформаційна культура» у сучасній науковій літературі, визначено співвідношення цих термінів та їхнє місце у складі інформаційної компетентності сучасного фахівця.
В статье рассмотрены различные трактовки понятий «информационная компетентность», «информативная компетентность», «информатическая компетентность», «научно-информационная компетентность», «информационно-технологическая компетентность», «компьютерная компетентность», «компьютерная грамотность», «технологическая грамотность», «информационная грамотность», «информационная культура» в современной научной литературе, определены соотношения этих терминов и их место в составе информационной компетентности современного специалиста.
The article deals with the problem of information competence development as the main component of specialist’s information culture of an institution of higher education. The different scientific approaches to the definition of the phenomenon are found out. The modern scientific understanding of the information competency of a future specialist as an integral quality of person is analyzed.