В навчальному посібнику визначено основні теоретико-методологічні основи розвитку моральної самосвідомості особистості підліткового віку. Презентуються результати дослідження специфіки становлення складових моральної самосвідомості підлітків. Розкриваються особливості консультативної роботи та зміст соціально-психологічного тренінгу з розвитку в учнів підліткового віку моральної самосвідомості.
Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Психологія», спеціалізацій «Консультативна психологія» та «Соціальна психологія».
In the manual the basic theoretical and methodological foundations of moral self-identity of the adolescence are defined. Presented the results of study of the specificity of the formation of the components of moral consciousness of the adolescents. Disclosed the features of the consulting work and the content of the socio-psychological training on the development of moral consciousness at students of the adolescent age.
The manual is intended for students of higher education on specialty "Psychology" specialization "Consultative Psychology" and "Social Psychology".