ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вольнова, Леся Миколаївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-02-15T07:43:06Z | |
dc.date.available | 2016-02-15T07:43:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Вольнова Л.М. Диференціація важковиховуваних підлітків як умова успішної психолого-педагогічної роботи з ними / Л.М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – 2012. – Випуск 15. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 97-104. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9325 | |
dc.description.abstract | У статті представлено психолого-педагогічну характеристику профілактично-корекційних груп важковиховуваних підлітків («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»); окреслено напрями і зміст роботи з кожною із груп. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье представлена психолого-педагогическая характеристика профилактически-корекционных групп трудновоспитуемых подростков («впечатлительные», «конфликтные», «самонадеянные»); обосновано направления и содержание работы с каждой из групп. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article psychological and pedagogical description of prophylactic groups of awkward teenagers («impressionable», «conflict», «presumptuous») is presented; directions and maintenance of work with each of groups are grounded. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | параметри важковиховуваності | uk_UA |
dc.subject | важковиховувані підлітки | uk_UA |
dc.subject | профілактично-корекційні групи | uk_UA |
dc.subject | «вразливі», «конфліктні» та «самовпевнені» підлітки | uk_UA |
dc.subject | parameters of disturbance in upbringing | uk_UA |
dc.subject | an awkward teenager | uk_UA |
dc.subject | prophylactic groups | uk_UA |
dc.subject | «impressionable», «conflict» and «presumptuous» teenagers | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.013.42-0.53.6 | uk_UA |
dc.title | Диференціація важковиховуваних підлітків як умова успішної психолого-педагогічної роботи з ними | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |