Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерман, Ліля Миколаївна
dc.date.accessioned 2016-02-09T09:37:59Z
dc.date.available 2016-02-09T09:37:59Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Дерман Л. М. Комунікативна культура в моді ХХ - ХХІ ст. / Л. М. Дерман // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 86 (7). - С. 206-210. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9304
dc.description.abstract Розглядається феномен моди в просторі комунікацій. Визначається його роль і вплив в декількох вимірах : соціологічному, антропологічному, культурно–історичному та комунікативному. Основним завданням даного дослідження : структурувати образи комунікацій у контексті тілесних імплікацій комунікативного простору моди XX–XXI століття. У ході написання дослідницької роботи використовувалися такі методи дослідження як : порівняльний аналіз, метод формалі-зації, діалектичний та феноменологічний методи. Важливу нішу у дослідженні зайняли компаративіські та системні підходи. Піднімається питання щодо того, як в моді відбувається репрезентація тілесності, обмін інформацією, цінностями, як здійснюється загальна спільність тілесних єднань, які існують у контексті культури. Досліджується моделювання тілом біомеханіку руху людини в контексті соціокультурних комунікацій. В статті викладаються і піднімаються основні питання, щодо сучасного проектування, де одяг розуміється як образ світу чи комунікативного простору. Розглядається мода, яка трансформує жіночу та чоловічу тілесність в андрогінних, трансформативних ознаках. Виникнення полівалентного існування комунікативної культури в моді. Концепт андрогінності як частини індустрії мистецтва, моди. uk_UA
dc.description.abstract In the article are consider phenomenon of fashion in space communications. Determine its role and influence in several dimensions: sociological, anthropological, cultural, historical and communicative. The main objective of this study is a structured way of communication in the context of the physical implications of communicative space fashion XX–XXI century. During the writing of research were used as research methods: a comparative analysis, the method of formalization, dialectical and phenomenological methods. Important niche in the study took comparative and systemic approaches. The article raises the question of how representation occurs in fashion physicality, information exchange, values, how the general community of bodily compounds, existing in a cultural context. We investigate the modeling body biomechanics of human movement in the context of socio–cultural communication. The article presents the main issues raised and relatively modern design, where clothing is understood as the image of the world or of the communication space. Considered a fashion that transforms feminine and masculine physicality in androgynous, transformative features. The emergence of polyvalent existence communicative culture in fashion. Concept of androgyny as part of industry art, fashion. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво "Гілея" uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject феномен uk_UA
dc.subject мода uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject прозоодяг uk_UA
dc.subject андрогінна культура uk_UA
dc.subject тілесні практики uk_UA
dc.subject біомеханіка uk_UA
dc.subject дисциплінарні практики uk_UA
dc.subject само ідентичність uk_UA
dc.subject design uk_UA
dc.subject phenomenon uk_UA
dc.subject fashion uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject culture uk_UA
dc.subject manufacturing clothing uk_UA
dc.subject androgynous culture uk_UA
dc.subject bodily practices uk_UA
dc.subject biomechanics uk_UA
dc.subject disciplinary practices uk_UA
dc.subject self identity uk_UA
dc.subject.classification 316.47:7.011"19/20" uk_UA
dc.title Комунікативна культура в моді ХХ - ХХІ ст. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу