Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні теорії та моделі прийняття рішень в освітній політиці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Терепищий, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned 2016-02-05T08:36:43Z
dc.date.available 2016-02-05T08:36:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Терепищий С. О. Сучасні теорії та моделі прийняття рішень в освітній політиці / О. О. Терепищий // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 96 (5). - С. 334-339. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9257
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду загальних теорій прийняття рішень в контексті їх дієвості в сфері освітньої політики. Методологічна база дослідження визначається підходом, який спирається на принципи об'єктивності та цілісності. Зокрема, в роботі застосовано: метод історизму та герменевтики; діалектичний метод; метод системного аналізу; порівняльний метод. Базуючись на досвіді вітчизняних та іноземних дослідників в галузі освітнього менеджменту, автор показує вагоме значення ідей теорії управління та керівництва в завданні підготовки, здійснення та контролю виконання політичних рішень. Стаття логічно підходить до типових моделей пошуків вибору за допомогою семантичного аналізу та синтезу понять “модель”, “освітня політика” та “рішення”. Дослідження робить акцент на можливості певних теорій задовольнити потреби керівників в сфері освіти. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the general theories of decision making in the context of their effectiveness in the field of educational policy. Methodological basis of research is defined approach that is based on the principles of objectivity and integrity. In particular, the paper used, the method of historicism and hermeneutics; dialectical method; method of system analysis; comparative method. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению общих теорий принятия решений в контексте их действенности в сфере образовательной политики. Методологическая база исследования определяется подходом, который опирается на принципы объективности и целостности. В частности, в работе применены: метод историзма и герменевтики; диалектический метод, метод системного анализа; сравнительный метод. Основываясь на опыте отечественных и зарубежных исследователей в области образовательного менеджмента, автор показывает большое значение идей теории управления и руководства в задании подготовки, осуществления и контроля выполнения политических решений. Статья логично подходит к типовых моделей поисков выбора с помощью семантического анализа и синтеза понятий "модель", "образовательная политика" и "решение". Исследование делает акцент на возможности определенных теорий удовлетворить потребности руководителей в сфере образования.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво "Гілея" uk_UA
dc.subject рішення uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject освітня політика uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject освітній менеджмент uk_UA
dc.subject “decision-making” uk_UA
dc.subject decision uk_UA
dc.subject “decision-making” uk_UA
dc.subject educational policy uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject educational uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject решение
dc.subject образовательная политика
dc.subject модель
dc.subject образовательный менеджмент
dc.subject.classification 37.013.73 uk_UA
dc.title Сучасні теорії та моделі прийняття рішень в освітній політиці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics