З точки зору філософії та антропософії розглянуто поняття та явище свободи як цінності в житті людини. Проаналізовано життєвий шлях сучасної людини, наявність в ньому потреб морального життя. Акцентовано увагу на етичному індивідуалізмі та "кармічному інстинкті". Наголошено на важливості здорового розвитку суджень у дитини лише з 14 років для її подальшої моральності. Зазначено, що людина є людиною настільки, наскільки вона є вільною.
The article deals with the concept and phenomenon of freedom as one of the main values in human life in the context of philosophy and anthroposophy.
The course of life of modern human and his needs in moral life are analyzed. Attention is drawn to ethical individualism and «karmic instinct». It should be emphasized that the development of further morality and healthy child's judgments begins at the age of 14. It is specially noted that human being is human being insofar as he is free.
С точки зрения философии и антропософии рассмотрено понятие и явление свободы как ценности в жизни человека. Проанализированы жизненный путь современного человека, наличие в нем потребностей нравственной жизни. Акцентировано внимание на этическом индивидуализме и «кармической инстинкте". Подчеркнута важность здорового развития суждений у ребенка только с 14 лет для ее дальнейшей нравственности. Указано, что человек является человеком настолько, насколько он свободен.