Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сковронський, Богдан Володимирович
dc.date.accessioned 2016-02-03T10:01:11Z
dc.date.available 2016-02-03T10:01:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сковронський Б. В. Феноменологія художнього образу / Б. В. Сковронський // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. - Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 98 (7). - С. 241-244. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9201
dc.description.abstract Здійснюється спроба переосмислення традиційного значення понять «образ» та «зображення» в реалістичному живописі, з точки зору трансформації змісту, яка відбувається при перетворенні реальної дійсності предмету на образну дійсність зображення. Метою статті є з’ясувати спосіб, умови і чинники зазначеної трансформації. Для досягнення мети, використовується методичний інструментарій феноменології та семіотики. Зокрема, зображення, розглядається як феномен дійсності, у якій фізично існують засоби зображення, а образ розглядається як феномен свідомості, для якого зображення виступає у якості буттєвої основи, і який виникає завдяки синтезу таких форм свідомості як віра і досвід. Синтез досвіду і віри визначається як фактична ситуація, що виникає у системі відношень «знак– означуване–інтерпретант», де зображуване презентується перед свідомістю посередництвом вигляду, створеного засобами зображення. uk_UA
dc.description.abstract Attempts to rethink the traditional meanings of the terms «image» and «picture» in painting, from the point of view of the transformation of content, which occurs as converting the real validity of the subject to the validity of the image. The purpose of this article is to find out the method, conditions and factors specified transformation. To achieve the goal, use the methodological tools of phenomenology and semiotics. The picture is consider as a phenomenon of validity, in which physically exist the funds of picturing, and the image is considered as a phenomenon of consciousness, for which the picture is the existential basis, and which arises due to the synthesis of such forms of consciousness as faith and experience. The synthesis is defined as «actual situation», occurring in the system of relations «sign–signified–interpretant», where depicted, appears before the mind in a view, which created by means of image. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво "Гілея" uk_UA
dc.subject образ uk_UA
dc.subject зображення uk_UA
dc.subject свідомість uk_UA
dc.subject дійсність uk_UA
dc.subject ейдос uk_UA
dc.subject знак uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject picture uk_UA
dc.subject consciousness uk_UA
dc.subject validity uk_UA
dc.subject eidos uk_UA
dc.subject sign uk_UA
dc.subject.classification 130.2 uk_UA
dc.title Феноменологія художнього образу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу