Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико–математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новіцька, Таміла Валентинівна
dc.date.accessioned 2016-02-03T09:55:29Z
dc.date.available 2016-02-03T09:55:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Новіцька Т. В. Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико–математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми / Т. В. Новіцька //Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 98 (7). - С. 332-336. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9198
dc.description.abstract Обґрунтовано необхідність єдності фізико–математичного, природничого та гуманітарного знання. Проаналізовано підходи до підготовки сучасних фахівців у вищих навчальних закладах освіти. Представлено схему трансформації системи фізико–математичної та природничої освіти; визначено ключові позиції в системі, що потребують нагальних змін. Розкрито зміст поняття «знання» та їх вплив на формування особистості. uk_UA
dc.description.abstract We substantiate the necessity of unity of physics and mathematics, natural sciences and humanities. We analyze approaches to the training of modern specialists in higher educational institutions. We also show the scheme of transformation of the system of physical and mathematical, natural education and single out the key positions in the system that need immediate change. It reveals the meaning of knowledge and their impact on the individual. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво "Гілея" uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject фізико–математична uk_UA
dc.subject природнича освіта uk_UA
dc.subject світогляд uk_UA
dc.subject свідомість uk_UA
dc.subject наука uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject personality uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject physical and mathematical education uk_UA
dc.subject natural education uk_UA
dc.subject worldview uk_UA
dc.subject consciousness uk_UA
dc.subject science uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject competencies competence uk_UA
dc.subject.classification 1:37.016:[5+51+53] uk_UA
dc.title Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико–математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу