ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Новіцька, Таміла Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T09:55:29Z | |
dc.date.available | 2016-02-03T09:55:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Новіцька Т. В. Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико–математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми / Т. В. Новіцька //Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 98 (7). - С. 332-336. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2076-1554 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9198 | |
dc.description.abstract | Обґрунтовано необхідність єдності фізико–математичного, природничого та гуманітарного знання. Проаналізовано підходи до підготовки сучасних фахівців у вищих навчальних закладах освіти. Представлено схему трансформації системи фізико–математичної та природничої освіти; визначено ключові позиції в системі, що потребують нагальних змін. Розкрито зміст поняття «знання» та їх вплив на формування особистості. | uk_UA |
dc.description.abstract | We substantiate the necessity of unity of physics and mathematics, natural sciences and humanities. We analyze approaches to the training of modern specialists in higher educational institutions. We also show the scheme of transformation of the system of physical and mathematical, natural education and single out the key positions in the system that need immediate change. It reveals the meaning of knowledge and their impact on the individual. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво "Гілея" | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | фізико–математична | uk_UA |
dc.subject | природнича освіта | uk_UA |
dc.subject | світогляд | uk_UA |
dc.subject | свідомість | uk_UA |
dc.subject | наука | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | physical and mathematical education | uk_UA |
dc.subject | natural education | uk_UA |
dc.subject | worldview | uk_UA |
dc.subject | consciousness | uk_UA |
dc.subject | science | uk_UA |
dc.subject | knowledge | uk_UA |
dc.subject | competencies competence | uk_UA |
dc.subject.classification | 1:37.016:[5+51+53] | uk_UA |
dc.title | Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико–математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |