Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічні засади профілактичної роботи з важковиховуваними підлітками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Линник, Леся Миколаївна
dc.date.accessioned 2016-02-02T13:02:33Z
dc.date.available 2016-02-02T13:02:33Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Линник, Леся Миколаївна. Соціально-педагогічні засади профілактичної роботи з важковиховуваними підлітками : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. М. Линник ; наук. кер. П. М. Гусак ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9194
dc.description.abstract Здійснено теоретичне обґрунтування поняття «важковиховуваність» у поведінковому аспекті через поняття «соціальна норма» та «відхилення від норми», встановлено взаємозв’язок між важковиховуваністю та девіантною поведінкою, визначено критерії девіантної поведінки як прояву важковиховуваності. Девіантну поведінку визначено як основний прояв важковиховуваності, що не веде до небезпечних наслідків для оточуючих. Виділено соціально-педагогічні засади профілактичної роботи з важковиховуваними підлітками, а саме: теоретичні (положення, що розкривають проблему важковиховуваності в системі суміжних понять, та проблему підходів до попередження важковиховуваності підлітків); психолого-педагогічні (специфіка соціально-педагогічної профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків) та організаційно-педагогічні (технологізація профілактичної роботи, що забезпечує її чіткість і прогнозованість; та диференціація змісту, методів, форм соціально-педагогічної профілактичної роботи). У науковій логіці організації профілактичної роботи відображено означені соціально-педагогічні засади: рання коригувальна профілактика характерологічних особливостей стимулює підвищення вихованості, що зумовлює пом’якшення характеру девіантної поведінки. Виділено три умовні групи важковиховуваних підлітків з девіантною поведінкою («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені») і визначено рекомендації щодо організації профілактичної роботи з ними. uk_UA
dc.description.abstract The notion of «disturbance in upbringing» through notion «social norm» and «deviation from a norm» is exposed, intercommunication between disturbance in upbringing and deviation conduct is set, and the criteria of deviating conduct as a display of disturbance in upbringing are determine. The deviation conduct as a basic display of disturbance in upbringing is determined. Social-pedagogical principles of prevention work with awkward teenagers are determine, namely: theoretical (positions, which expose the problem of disturbance in upbringing in the system of contiguous notions, and problem of approaches to warning of awkward teenagers); psychologically-pedagogical (specific of social-pedagogical prevention work with the groups of awkward teenagers) and organizational-pedagogical (development of technology of prevention work; and the differentiated approach to it organization). The noted social-pedagogical bases of organization of prevention work are represented in scientific logic: the early correcting prophylaxis of character features stimulates the rise of breeding that predetermines softening of pattern of deviation behavior. The model of prevention work is developed on the basis of three diagnostic parameters: character features, pliability to the educate of influencing and breeding, character of display of deviations from a norm in the conduct. Three conditional groups of difficult teenagers with the deviation conduct were selected as a result of («impressionable», «conflict», «presumptuous»). Recommendations to prophylactic work organization are definite in relation. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДРВВ „Вежа” Волинського державного університету ім. Лесі Українки uk_UA
dc.subject важковиховуваність uk_UA
dc.subject соціальна норма uk_UA
dc.subject відхилення від норми uk_UA
dc.subject девіантна поведінка uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна профілактика uk_UA
dc.subject disturbance in upbringing uk_UA
dc.subject social norm uk_UA
dc.subject deviations from a norm uk_UA
dc.subject deviating conduct uk_UA
dc.subject social-pedagogical prevention work uk_UA
dc.subject.classification 37.013.42-0.53.6 uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні засади профілактичної роботи з важковиховуваними підлітками uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу