Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки абітурієнтів до ЗНО з української мови та літератури. Проаналізовано особливості викладання найбільш проблемних питань розділу “Лексика”. Представлено практичний матеріал по роботі над лексикою, який базується на узагальненні багаторічного досвіду викладання. У статті описано можливі шляхи вдосконалення існуючої методики ефективності проведення різних видів навчальних занять з метою якісної та більш інтенсивної підготовки слухачів до ЗНО та вступу до ВНЗ.
Статья посвящена актуальной проблеме подготовки абитуриентов к ВНО с украинского языка и литературы. Проанализированы особенности преподавания наиболее проблемних вопросов раздела “Лексика”. Представлено практический материал по работе над лексикой, который базируется на обобщении многолетнего опыта преподавания. В статье описаны возможные пути усовершенствования существующей эффективности методики проведения разных видов учебных занятий с целью качественной и наиболее интенсивной подготовкой слушателей к ВНО и поступлению в ВУЗ.
The article is devoted to the urgent problem of preparation of school-leavers for EIT in the Ukrainian language and literature. The peculiarities of teaching of the most problem aspects from the “Lexicology” section have been analysed. The practical material relating work on vocabulary, which is based on the generalization of the long-term experience of teaching has been presented. The article describes possible ways of improving the existing effectiveness methods of conducting of different types of training sessions with the purpose of qualitative and more intensive preparation of listeners for the EIT and university entering.