Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні та психодидактичні засади підготовки практичного психолога в умовах університетської освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, В. І. uk_UA
dc.contributor.author Митник, О. Я. uk_UA
dc.contributor.author Шапошнікова, А. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-18T11:24:22Z
dc.date.available 2016-01-18T11:24:22Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Бондар В. І. Методологічні та психодидактичні засади підготовки практичного психолога в умовах університетської освіти / В. І. Бондар, О. Я. Митник, А. С. Шапошнікова // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 113. - C. 5-19. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9074
dc.description.abstract У статті розкрито наукові підходи до постановки та вирішення проблем формування конкурентоспроможного фахівця в галузі практичної психології; психолого-педагогічні умови, впровадження яких у навчальний процес ВНЗ допоможе викладачеві забезпечити ефективність формування професійних знань, умінь та якостей практичного психолога; запропоновано комплексну характеристику особистості практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця.
dc.description.abstract В статье раскрыты научные подходы относительно постановки и решения проблем формирования конкурентоспособного специалиста в области практической психологии; психолого-педагогические условия, внедрения которых в учебный процесс ВНЗ поможет преподавателю обеспечить формирование профессиональных знаний, умений и качеств практического психолога; предложена комплексная характеристика личности практического психолога как конкурентоспособного специалиста.
dc.description.abstract The article highlights the question the theory, methodology and psychodidactic basis of preparation the practical psychologist in two aspects. On the one hand it deals with methodological and theoretical basis of content systemic projection, form and methods of teaching students to become psychologists. On the other hand, their implementation into educational process of preparation is taken into account which is realised on the basis of scientific approaches and general and specific psychodidactic principles of teaching the profession of psychologists in the frame of university education.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дивергентне мислення
dc.subject принципи
dc.subject конкурентоспроможний фахівець
dc.subject дивергентное мышление
dc.subject принципы
dc.subject конкурентоспособный специалист
dc.subject divergent thinking
dc.subject principles
dc.subject concurrency-capable specialist
dc.subject.classification 378.091.12:159-057
dc.title Методологічні та психодидактичні засади підготовки практичного психолога в умовах університетської освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу