У роботі здійснено дослідження нейропсихологічних, інтелектуальних та соціальних
показників групи дітей із спектром аутистичних розладів та групи дітей з розумовою відсталістю. Виділені фактори, які дозволяють на основі аналізу інтелектуального,
соціального та фізичного Я сформувати Я-концепцію дітей з аутизмом
В работе представлены результаты проведеного исследования нейропсихологических,
интеллектуальных, социальных и физических показателей в группе детей со спектром
аутистических расстройств и группе детей с умственной отсталостью. Выделены факторы,
которые позволяют на основе анализа интеллектуального, социального и физического“Я”
сформировать“Я-концепцию” детей с аутизмом
The paper deals with the research of neuropsychological, intellectual, social and physical
performances of children with autistic spectrum disorders and a group of children with mental
retardation. The factors were established that allow to build a self-concept of children with autism
basing on analysis of intellectual, social and physical I