Зміни, що відбуваються в нашому суспільстві, висувають зовсім інші, ніж раніше, вимоги
до підростаючого покоління, яке незабаром стане не тільки активним компонентом держави,
але й ведучою силою в його подальшому розвитку. Стає очевидною необхідність принципово
іншого підходу до вироблення нових технологій навчання і розвитку особистості учнів і
студентів вузу. Особистісно орієнтований аспект має велике значення у формуванні професійної
майстерності студентів-музикантів у сучасній педагогіці. На висвітлення цих актуальних
питань і спрямована стаття, мета якої полягає у дослідженні особливостей особистісно
орієнтованого підходу до студентів-піаністів у сучасній педагогіці
Изменения, которые происходят в нашем обществе, предъявляют совсем другие, чем
раньше, требования к подрастающему поколению, которое в недалеком будущем станет не
только активным компонентом государства, но и движущей силой в его дальнейшем развитии.
Становится очевидной необходимость принципиально другого подхода к производству новых
технологий обучения и развития личности учеников и студентов вуза.
Личностно ориентированный аспект имеет большое значение в формировании
профессионального мастерства студентов-музыкантов в современной педагогике. На
раскрытие этих актуальных вопросов и направлена статья, цель которой состоит в
исследовании особенностей личностно ориентированного подхода к студентам-пианистам в
современной педагогике
The changes that take place in our society, have quite different than before, the requirements to
the younger generation, which in the near future will be not only an active component of the state, but
also the driving force in its further development. It becomes obvious need for a fundamentally different
approach to the production of new technologies of training and development of the personality of
pupils and students of the University. Personality oriented aspect has great importance in the
formation of professional skills of students-musicians in modern pedagogy. The article is directted to
disclose these topical questions. The aim of this article is to study the peculiarities of the personalityoriented approach to the students-pianists in modern pedagogy