ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Себало, Людмила Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2016-01-18T08:13:07Z | |
dc.date.available | 2016-01-18T08:13:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Себало Л. І. Структура самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкових класів / Л. І. Себало // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2015. - № 3 (26). – С. 59-64. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8965 | |
dc.description.abstract | В статті описана структура самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкових класів та охарактеризовані її компоненти. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article describes the structure of self-future primary school teachers and characterized its components. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье описана структура самообразования будущего учителя начальных классов и охарактеризованы ее компоненты. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe | uk_UA |
dc.subject | механізм самоосвітньої діяльності | uk_UA |
dc.subject | форми взаємодії самоосвітньої діяльності | uk_UA |
dc.subject | mechanism of self-education | uk_UA |
dc.subject | self-education forms of interaction | uk_UA |
dc.subject | механизм самообразования | uk_UA |
dc.subject | формы взаимодействия самообразования | uk_UA |
dc.title | Структура самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |