Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Природа як засіб емоційно-естетичного розвитку дошкільників (на прикладі німецького досвіду)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Воробель, М. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-11T10:01:25Z
dc.date.available 2016-01-11T10:01:25Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Воробель М. М. Природа як засіб емоційно-естетичного розвитку дошкільників (на прикладі німецького досвіду) / М. М. Воробель // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 18-25. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8939
dc.description.abstract У статті досліджено емоційно-естетичний розвиток дошкільнят у системі дошкільного виховання Німеччини, обґрунтовано значення і роль природи та природних явищ в емоційно- естетичному розвитку дитини-дошкільника. Визначено природу ефективним засобом формування гармонійної особистості.
dc.description.abstract The article investigates the emotional aesthetic development of preschool children in the system of German preschool education. Тhe meaning and the role of nature and the natural phenomena in the emotional aesthetic development of a preschool child were substantiated. The nature was stated as an effective mean of the formation of harmonious personality.
dc.description.abstract В статье исследовано эмоционально-эстетическое развитие дошкольников в системе дошкольного воспитания Германии, обосновано значение и роль природы и природных явлений в эмоционально-эстетическом развитии ребенка-дошкольника. Определено природу эффективным средством формирования гармоничной личности.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дошкільне виховання
dc.subject Німеччина
dc.subject засоби
dc.subject природа
dc.subject емоційно-естетичний розвиток
dc.subject дитина-дошкільник
dc.subject preschool education
dc.subject Germany
dc.subject means
dc.subject nature
dc.subject emotional aesthetic development
dc.subject а preschool child
dc.subject дошкольное воспитание
dc.subject Германия
dc.subject средства
dc.subject эмоционально- эстетическое развитие
dc.subject ребенок-дошкольник
dc.title Природа як засіб емоційно-естетичного розвитку дошкільників (на прикладі німецького досвіду) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics