ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Воробель, М. М.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T10:01:25Z | |
dc.date.available | 2016-01-11T10:01:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Воробель М. М. Природа як засіб емоційно-естетичного розвитку дошкільників (на прикладі німецького досвіду) / М. М. Воробель // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 18-25. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8939 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено емоційно-естетичний розвиток дошкільнят у системі дошкільного виховання Німеччини, обґрунтовано значення і роль природи та природних явищ в емоційно- естетичному розвитку дитини-дошкільника. Визначено природу ефективним засобом формування гармонійної особистості. | |
dc.description.abstract | The article investigates the emotional aesthetic development of preschool children in the system of German preschool education. Тhe meaning and the role of nature and the natural phenomena in the emotional aesthetic development of a preschool child were substantiated. The nature was stated as an effective mean of the formation of harmonious personality. | |
dc.description.abstract | В статье исследовано эмоционально-эстетическое развитие дошкольников в системе дошкольного воспитания Германии, обосновано значение и роль природы и природных явлений в эмоционально-эстетическом развитии ребенка-дошкольника. Определено природу эффективным средством формирования гармоничной личности. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | дошкільне виховання | |
dc.subject | Німеччина | |
dc.subject | засоби | |
dc.subject | природа | |
dc.subject | емоційно-естетичний розвиток | |
dc.subject | дитина-дошкільник | |
dc.subject | preschool education | |
dc.subject | Germany | |
dc.subject | means | |
dc.subject | nature | |
dc.subject | emotional aesthetic development | |
dc.subject | а preschool child | |
dc.subject | дошкольное воспитание | |
dc.subject | Германия | |
dc.subject | средства | |
dc.subject | эмоционально- эстетическое развитие | |
dc.subject | ребенок-дошкольник | |
dc.title | Природа як засіб емоційно-естетичного розвитку дошкільників (на прикладі німецького досвіду) | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |