Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Актуальність педагогіки дитинства в сучасних педагогічних концепціях та напрямах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Квас, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-11T10:01:21Z
dc.date.available 2016-01-11T10:01:21Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Квас О. В. Актуальність педагогіки дитинства в сучасних педагогічних концепціях та напрямах / О. В. Квас // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 78-87. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8920
dc.description.abstract У статті проаналізовано сутність дитиноцентричних ідей, що є визначальними для більшості виховних напрямів та наукових течій сьогодення. Дитина з її потребами сьогодні стає “замовником” і змісту, і відповідних методів виховання. Зміст виховання випливає не з потреб суспільства, не нав язується кимось, а визначається на основі прогнозованих конкретних потреб самої дитини на засадах гуманізації її реального буття, посилення уваги до системи її цінностей та інтересів.
dc.description.abstract Essence of childcentrism ideas that are qualificatory for most educator directions and flows of present time is analysed in the article. A child with her necessities today becomes the “customer” of and maintenance, and corresponding methods of education. The table of contents of education swims out not from the necessities of society, non-intrusive someone, but determined on the basis of the forecast certain necessities of child on principles of humanizing of her the real existence, strengthening of attention to the system of her values and interests.
dc.description.abstract В статье проанализирована сущность детоцентричних идей, которые сегодня являются определяющими для большинства воспитательных направлений и течений. Ребенок с его потребностями становится “заказчиком” и содержания, и соответствующих методов воспитания. Содержание воспитания выплывает не из потребностей общества, которые навязываются кем-то, а определяется на основе прогнозируемых конкретных потребностей самого ребенка, учитывая принцип гуманизма, усиления внимания к системе ее ценностей и интересов.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дитина
dc.subject дитинство
dc.subject дитиноцентризм
dc.subject виховна традиція
dc.subject child
dc.subject childhood
dc.subject childcentrism
dc.subject educator tradition
dc.subject ребенок
dc.subject детство
dc.subject детоцентризм
dc.subject воспитательная традиция
dc.title Актуальність педагогіки дитинства в сучасних педагогічних концепціях та напрямах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу