Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень Чень
dc.date.accessioned 2015-12-29T09:49:19Z
dc.date.available 2015-12-29T09:49:19Z
dc.date.issued 2015-12
dc.identifier.citation Чень Чень. Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Чень Чень ; наук. кер. Л. О. Куненко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 23 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8909
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2015. У дисертації розкриваються особливості використання інтерактивних методів навчання у початковій школі на уроках музики як найбільш ефективного засобу накопичення знань. На основі всебічного аналізу з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду визначено: теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного феномена, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та подано авторське тлумачення поняття «підготовка студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю». Дослідження першоджерел допомогли розкрити історичну динаміку розвитку і використання в шкільній практиці інноваційних технологій, а також вперше виокремити: структурні компоненти даного феномена (мотиваційно-організаційного, інтегративно-технологичного, творчо- діяльнісного); критерії, показники і рівні сформованості; обумовити педагогічні умови оптимізації інтерактивного навчання; розробити принципи, підібрати методи, підходи, функції досліджуваного феномена. Вперше розроблено та впроваджено в процес підготовки китайських студентів у інститутах мистецтв поетапну методику фахового навчання з використанням інтерактивних технологій, яка передбачає їх творчу трасформацію в шкільні умови Китаю. Результати порівняльного аналізу статистично підтвердили ефективність авторської методики, яка сприяє ефективності опанування початковою музичною освітою школярами і дає можливість екстраполювати її в китайську освітню систему. uk_UA
dc.description.abstract The thesis for the degree of Candidate of Pedagogical Sciences, specialty 13.00.02 - theory and methods of music education. - National Pedagogical University named after M.P. Dragomanov, Kyiv, 2015. In the thesis the peculiarities of interactive teaching methods in elementary school music lessons as the most effective means of accumulation of knowledge. Based on comprehensive analysis on the study and the existing experience clearly: theoretical and methodological foundations of the process of formation of this phenomenon, content, specificity, functions, methods, principles, pedagogical approaches and the author's interpretation of "preparing students for online learning music students of primary schools in China" . The study primary sources helped uncover the historical dynamics of development and use in school practice innovative technology and first highlight: the structural components of this phenomenon (motivational and organizational, integrative and of technological, creative activity): criteria, indices and levels of development; stipulate pedagogical conditions of optimization of interactive learning, develop principles, pick methods, approaches, functions. First developed and implemented in the process of preparing Chinese students at the Art Institute phased methodology using interactive technology, which provides their creative trasformatsiyu in school conditions in China. Results The statistically confirmed the effectiveness of the author's technique, which improves the efficiency of the capture initial musical education and enables students to extrapolate it to the Chinese educational system. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – «Теория и методика музыкального обучения». – Национальный педагогический университет имени М.П.Драгоманова. – Киев, 2015. В диссертации раскрываются особенности подготовки китайських студентов к использованию интерактивных методов обучения в начальной школе на уроках музыки, как наиболее эффективного способа усвоения знаний. На основе всесторонего анализа проблемы исследования и существующего практичного опыта определено: теоретико- методологическое значение процесса формирования данного феномена, содержание, специфика, функции, методы, педагогические подходы и авторская трактовка понятия «подготовка студентов к интерактивному обучению музыки учащихся начальних школ Китая». Проведенные исследования позволили раскрыть историческую динамику развития и использования в шконой практике интерактивных методов, также выделить: структурные компоненты данного феномена (мотивационно-организационный, интегративно-технологический, творчески-деятельный), сответствующие критерии (мера проявления стимулируюших мотивов к художественной интерактивной деятельности; степень умений накапливать музыкально-педагогические методы и формы обучения; мера проявления способности творческой модификации художественных технологий), соответствующие показатели, а также уровни сформированости; представлены педагогические условия оптимизации интерактивного обучения, принципы, методы, подходы, функции исследуемого феномена. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject китайські студенти uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання музики uk_UA
dc.subject учні початкових шкіл Китаю uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject трансформація uk_UA
dc.subject Chinese uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject interactive music learning uk_UA
dc.subject pupils of primary schools in China uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject transformation uk_UA
dc.subject китайские студенты uk_UA
dc.subject интерактивное обучение музыке uk_UA
dc.subject ученики начальных школ Китая uk_UA
dc.subject творчество uk_UA
dc.subject трансформация uk_UA
dc.subject.classification 378.6:37].016:[78:37.91.39](510)(043.3) uk_UA
dc.title Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу