Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійне научіння як процес і результат набування індивідуального фахового досвіду майбутнім вчителем

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Володимир Іванович
dc.contributor.author Шапошнікова, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Коханко, Оксана Григорівна
dc.date.accessioned 2015-12-23T07:55:51Z
dc.date.available 2015-12-23T07:55:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Професійне научіння як процес і результат набування індивідуального фахового досвіду майбутнім вчителем / В. І. Бондар, І. М. Шапошнікова, О. Г. Коханко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 21. - С. 3-10. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8868
dc.description.abstract У пропонованій статті піднімається проблема формування професійної компетентності студентів - майбутніх вчителів в сегментах їх профільної підготовки. Воснову вивченої проблеми концептуально кладеться ідея заміни традиційного заучування научуванням як процесом і результатом придбання індивідуального професіонального досвіду. Завдання "вчити вчитися" у ВУЗі трансформується в площину завдання "вчитися професійно мислити і професійно діяти". Метою навчання є не знання, а засоби здійснення професійної діяльності, що супроводжується професійними знаннями й уміннями. uk_UA
dc.description.abstract В предлагаемой статье поднимается проблема формирования профессиональной компетентности студентов - будущих учителей в сегментах их профильной подготовки. В основу исследуемой проблемы концептуально кладется идея замены традиционного заучивания научением как процессом и результатом приобретения индивидуального профессионального опыта. Задача "учить учиться" в ВУЗе трансформируется в плоскость задачи " учиться профессионально мыслить и профессионально действовать". Целью научения есть не знание, а средства осуществления профессиональной деятельности, сопровождаемой профессиональными знаниями и умениями. uk_UA
dc.description.abstract This article raises the problem of formation of professional competence of students - the future teachers in the segments of their profile preparation. The basis of the study put the problem conceptually the idea of ​​replacing the traditional learning by teaching as a result of the acquisition process and individual professional experience. The task of "learning to learn" in the university is transformed into the plane of the problem to "learn to think professionally and professionally to act." The purpose of learning have not knowledge, and the means of practicing a profession, accompanied by professional knowledge and skills. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject научіння uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject прогностика uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.subject навчально-професійна діяльність у процесі научіння uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject педагогічна технологія uk_UA
dc.subject здібності uk_UA
dc.subject научуваність uk_UA
dc.subject мотиви uk_UA
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.subject обучение uk_UA
dc.subject научение uk_UA
dc.subject диагностика uk_UA
dc.subject прогностика uk_UA
dc.subject тестирование uk_UA
dc.subject учебно-профессиональная деятельность в процессе научения uk_UA
dc.subject компетенции uk_UA
dc.subject компетентности uk_UA
dc.subject педагогическая технология uk_UA
dc.subject способности uk_UA
dc.subject обучаемость uk_UA
dc.subject мотивы uk_UA
dc.subject рефлексия uk_UA
dc.subject teaching uk_UA
dc.subject learning uk_UA
dc.subject diagnostics uk_UA
dc.subject prognosis uk_UA
dc.subject testing uk_UA
dc.subject educational and professional activities in the process of learning uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject educational technology uk_UA
dc.subject ability uk_UA
dc.subject educability uk_UA
dc.subject motives uk_UA
dc.subject reflection uk_UA
dc.subject.classification 577.1:543.12:6126.1 uk_UA
dc.title Професійне научіння як процес і результат набування індивідуального фахового досвіду майбутнім вчителем uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу