У статті йдеться про використання сучасних інноваційних технологій при навчанні
студентів економічного ВНЗ фахової англійської мови, а саме– кейс-технології. Суть
технології полягає у використанні конкретних випадків(ситуацій, історій, тексти яких
називаються“кейсом”) для спільного аналізу, обговорення або вироблення рішень студентами
з певного розділу навчальної дисципліни. Метод кейсів формує і розвиває вміння працювати в
команді, нести відповідальність за результат, навчає техніці ведення переговорів,
аргументування своєї позиції, здійснення презентації. Використання методу кейсів дає змогу
зробити заняття з іноземної мови у ВНЗ більш наближеним до реального життя і практично
орієнтованим до майбутньої спеціальності студентів. У статті наводиться приклад кейсу
для заняття з фахової англійської мови для студентів3 курсу спеціальності управління
персоналом та економіка праці
В статье речь идет об использовании современных инновационных технологий во время
обучения студентов экономического вуза английскому языку профессиональной
направленности, а именно– кейс-технологии. Суть технологи заключается в использовании
конкретних случаев(ситуаций, историй, тексты, которых называются“кейсом”) для
совместного анализа, обсуждения или принятия решения студентами по конкретному разделу
изучаемой дисциплины. Метод кейсов формирует и развивает умение работать в команде,
нести ответственность за результат, обучает технике ведения переговоров,
аргументированию своей позиции, проведению презентации. Использование метода кейсов
позволяет сделать занятие по английскому языку в вузе более приближенным к реальной жизни
и практически-ориентированным к будущей специальности студентов.
В статье приводится пример кейса для занятия по английскому языку для студентов 3 курса специальности управление персоналом и экономика труда
The usage of modern innovative technologies, namely the case-technology, in the process of
studying English for Specific Purposesin the establishment of higher learning of Ukraine is analyzed in
the article. The essence of the technology is to use certain cases (situations, stories, the texts of which
are called ’cases’) for the collective analyzis, discussion or making decisions by the students on a
certain part of an educational discipline. The case method forms and develops the skills of team work,
bearing the responsibility for the final result, teaches the techniques of conducting negotiations,
argumentation of one’s position, making a presentation. Usage of the case-method enables to make a
class of English in the establishment of higher learning much closer to the real life and practicallyoriented towards the future students’ specialty.
The article contains an example of the case used at the class of the English language for the 3-rd
year students of the specialty personnel management and economy of labour