Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Самоосвіта як складова професійної освіти та розвитку особистості в сучасному педагогічному науковому дискурсі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головко, В. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:58Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:58Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Головко В. А. Самоосвіта як складова професійної освіти та розвитку особистості в сучасному педагогічному науковому дискурсі / В. А. Головко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 30-36. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8837
dc.description.abstract У статті проведено дослідження проблеми саморозвитку особистості та місця самоосвіти в цьому процесі. Обґрунтовано необхідність упровадження самоосвітнього компонента у процес підготовки фахівців та безпосередньо у їхню подальшу педагогічну діяльність. На основі ретельного аналізу педагогічної літератури визначено завдання професійної освіти в сучасних умовах. Автор статті звертає увагу на такий принцип професійної освіти як демократизація, що безпосередньо пов’язаний з децентралізацією процесу освіти. Зазначено принципи сучасної професійної освіти та вивчено їх. Автор аналізує таку важливу для сучасної професійної освіти характеристику як розвиток приватної ініціативи. Автором висвітлені рівні самоосвіти крізь призму психології. Зазначено, що на індивідуальному рівні самоосвіта набуває соціальний та професійний аспект. На рівні освітньої системи відтворюється за допомогою самонавчання та самовиховання. На національному рівні важливе значення набуває швидкість обігу інформації та постійне її збільшення, а також вирішення проблем педагогічної керованості, самоорганізації, саморозвитку та самовдосконалення
dc.description.abstract В статье проведено исследование проблемы саморазвития личности и места самообразования в этом процессе. Обоснована необходимость внедрения самообразовательного компонента в процесс подготовки специалистов и непосредственно в их дальнейшую педагогическую деятельность. На основе тщательного анализа педагогической литературы определены задачи профессионального образования в современных условиях. Автор статьи обращает внимание на такой принцип профессионального образования как демократизация, непосредственно связан с децентрализацией процесса образования. Отмечены и изучены принципы современного профессионального образования. Автор анализирует такую важную для современного профессионального образования характеристику как развитие частной инициативы. Автором освещены уровни самообразования через призму психологии. Отмечено, что на индивидуальном уровне самообразование приобретает социальный и профессиональный аспект. На уровне образовательной системы воспроизводится с помощью самообучения и самовоспитания. На национальном уровне важное значение приобретает скорость обращения информации и постоянное ее увеличение, а также решение проблем педагогической управляемости, самоорганизации, саморазвития и самосовершенствования
dc.description.abstract The problem of personal self-development and the place of self-education in this process is researched in this article. The necessity of introducing self-education component in the process of training and directly to their future teaching. Definitions of the tasks of vocational education in the modern world based on a thorough analyzis of the pedagogical literature are distinguished in this article. The author draws attention to the principle of professional education such as democratization, decentralization which is directly related to the educational process. The principles of modern vocational education are marked and studied. The authoranalyzes for such an important characteristic of modern vocational education as a private initiative . The author describes self-development through the lens of psychology. Noted that at the individual level self-education acquires social and professional aspect. At the level of the educational system it is reproduced by self-education and selfeducation. At national level, the importance of gaining the velocity of circulation of information and its constant increase, as well as addressing the pedagogical controllability, self-organization, selfdevelopment and self-improvement
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject самоосвіта
dc.subject професійна освіта
dc.subject сучасна педагогіка
dc.subject самообразование
dc.subject профессиональное образование
dc.subject современная педагогика
dc.subject self-education
dc.subject vocational education
dc.subject modern pedagogy
dc.title Самоосвіта як складова професійної освіти та розвитку особистості в сучасному педагогічному науковому дискурсі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу