ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Wisniewska, E.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-17T09:50:58Z | |
dc.date.available | 2015-12-17T09:50:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Wisniewska E. Rola praktyk pedagogicznych w przygotowaniu zawodowym przyszlych nauczycieli w Polsce = Роль педагогічних практик у професійній підготовці майбутніх учителів у Польщі / E. Wisniewska // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 247-257. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8835 | |
dc.description.abstract | Praktyki pedagogiczne sąbardzo ważnym składnikiem edukacji nauczycielskiej. Dzieje siętak dlatego, gdyżstwarzająokazjędo wykorzystywania wiedzy teoretycznej w działaniu praktycznym. Pozwalająteżpoznaćspecyfikęzawodu nauczycielskiego, rozwijająkompetencje zawodowe i umożliwiająszersze spojrzenie na edukację. Dlatego można powiedzieć, że dobra praktyka pedagogiczna jest najlepszym nauczycielem | |
dc.description.abstract | В статті наголошується на тому, що навчальна практика є дуже важливим компонентом педагогічної освіти. Практика дає можливість використовувати теоретичні знання у практичній діяльності. Дає змогу пізнати специфіку професії вчителя, розвиває професійні компетенції, створює умови для цілісного сприйняття освіти. Можна стверджувати, що добре організована практика є кращим вчителем | |
dc.description.abstract | The article stipulates that the teaching internships are a very important component of teacher education. The above results from the fact that internships create an opportunity to use theoretical knowledge in practice. They also let a candidate learn about the character of the profession of a teacher, develop professional competences and provide a broader outlook on education. Consequently, one might say that a good teaching internship is the best teacher | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | edukacja pedagogiczna | |
dc.subject | wiedza | |
dc.subject | kompetencje | |
dc.subject | praktyka pedagogiczna | |
dc.subject | nauczyciele | |
dc.subject | педагогічна освіта | |
dc.subject | знання | |
dc.subject | компетенції | |
dc.subject | педагогічна практика | |
dc.subject | вчителі | |
dc.subject | teacher education | |
dc.subject | knowledge | |
dc.subject | competence | |
dc.subject | pedagogical practices | |
dc.subject | teachers | |
dc.title | Rola praktyk pedagogicznych w przygotowaniu zawodowym przyszlych nauczycieli w Polsce = Роль педагогічних практик у професійній підготовці майбутніх учителів у Польщі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |