Стаття розглядає важливість участі студентів старших курсів у процесі реальної
комунікації при навчанні спілкування. Адже мова– це передусім створення мотивації, а
природне мовлення стимулює саме потреба в реальному спілкуванні. Можливість
задовольнити цю потребу надає комунікативна спрямованість уроків з іноземної мови. У
статті розглянуто деякі характеристики комунікативності, які необхідно враховувати,
спрямовуючи навчальний процес на старших курсах педагогічного вуза в комунікативне русло.
Надано практичні методичні рекомендації щодо побудови практичного курсу з англійської
мови
Статья рассматривает важность участия студентов старших курсов в процессе
реальной коммуникации при обучении общению. Ведь язык– это в первую очередь создание
мотивации, а естественность речи стимулирует не необходимость, а потребность в
реальном общении. Возможность удовлетворить эту потребность предоставляет
коммуникативная направленность уроков по иностранному языку. В статье рассмотрены
некоторые характеристики коммуникативности, которые надо учитывать, направляя
учебный процесс на старших курсах педагогического вуза в коммуникативное русло. Даны
практические методические рекомендации по построению практического курса английского языка
The article examines the importance of senior students participation in the process of real
communication. After all, the language is primarily creating motivation and natural speech is
stimulated by the need for real communication. The ability to meet this need is provided by
communicative orientation of foreign language classes. The article examines some characteristics of
communicativity which is considered to be the guide of the learning process in teaching high school
students. The practical recommendations for the design of instruction in English are given