Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:54Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:54Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Марків О. Т. Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти / О. Т. Марків // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 99-105. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8816
dc.description.abstract Дитячі журнали – надійне джерело корисної інформації для найменших читачів. У теорії соціальних комунікацій питанню дитячої літератури, зокрема періодичних видань, відведене важливе місце. Адже вони мають бути якісними. Статтю присвячено розгляду своєрідності дитячих журналів як засобу освіти в процесі розвитку пізнавальних і читацьких інтересів. Виділено й проаналізовано показники якості та привабливості дитячої періодики. На основі проведеного дослідження подано редакторську характеристику українських дитячих журналів для молодших школярів
dc.description.abstract Детские журналы– надежный источник полезной информации для наименьших читателей. В теории социальных коммуникаций вопросу детской литературы, в частности периодических изданий, отведено важное место. Ведь они должны быть качественными. Статья посвящена рассмотрению своеобразия детских журналов как средству образования в процессе развития познавательных и читательских интересов. Выделены и проанализированы показатели качества и привлекательности детской периодики. На основе проведенного исследования подана редакторская характеристика украинских детских журналов для младших школьников
dc.description.abstract Children’s magazines – a reliable source of the helpful information for the least readers. In the theory of social communications to a question of the children’s literature, in particular periodicals the important seat is allocated. In fact such editions should be qualitative. Article is devoted to consideration of an originality of children’s magazines as to means of formation during progress of cognitive and reader’s interests. Parameters of quality and appeal of the children’s periodical press are allocated and analysed. On the basis of carried outresearch the editorial characteristic of the Ukrainian children’s magazines for younger students is submitted
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject українські дитячі журнали
dc.subject навчання
dc.subject освіта
dc.subject редакторська підготовка
dc.subject украинские детские журналы
dc.subject обучение
dc.subject образование
dc.subject редакторская подготовка
dc.subject Ukrainian child’s magazines
dc.subject descriptions
dc.subject education
dc.subject editorial preparation
dc.title Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу