Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання технології особистісно орієнтованого навчання у підготовці майбутнього вчителя школи першого ступеня

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опанасенко, Н. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:17:00Z
dc.date.available 2015-12-14T15:17:00Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Опанасенко Н. І. Використання технології особистісно орієнтованого навчання у підготовці майбутнього вчителя школи першого ступеня / Н. І. Опанасенко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 180-186. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8790
dc.description.abstract У статті розглядається технологія особистісно орієнтованого навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи на прикладі вивчення дисципліни “Дидактики”. Доводиться думка про те, що, використовуючи особистісно орієнтований підхід у процесі вивчення навчальних дисциплін, активізується процес засвоєння знань, надається йому творчий характер, будується робота студентів на співпраці, взаємонавчанні, стимулює їх до самостійного вибору і використання найбільш значущих для них способів опрацювання навчального матеріалу, до самовизначення та самореалізації.
dc.description.abstract В статье рассматривается технология личностно ориентированного обучения в подготовке будущих учителей начальной школы на примере изучения дисциплины “Дидактика”. Утверждается мнение о том, что, используя личностно ориентированный подход в процессе изучения учебных дисциплин, активизируется процесс усвоения знаний и принимает творческий характер, работа студентов основывается на сотрудничестве, взаимообучения, стимулирует их к самостоятельному выбору и использованию наиболее значимых для них способов проработки учебного материала, к самоопределению и самореализации.
dc.description.abstract The article deals with personal technology based learning in training of primary school teachers as an example of the discipline “Didactic”. We have thought that using personality oriented approach to the study of academic disciplines, active process of learning, provided it creative, student work based on cooperation, vzayemonavchanni, encourages them to self-select and use the most important ways for them to study educational material, to self-determination and self-realization.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно орієнтоване навчання
dc.subject технології навчання
dc.subject кредитно-модульна система
dc.subject личностно ориентированное обучение
dc.subject технологии обучения
dc.subject кредитно-модульная система
dc.subject learner focused education
dc.subject technology education
dc.subject credit-module system
dc.subject.classification 378.147:373.3
dc.title Використання технології особистісно орієнтованого навчання у підготовці майбутнього вчителя школи першого ступеня ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу