У статті розглядаються особливості структури і змісту іншомовної комунікативної компетентності при вивченні іноземних мов як основи комунікативної культури студента, деталізуються соціокультурні аспекти вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах, які б сприяли студентській мобільності та є пріоритетними у формуванні мовної компетенції.
В статье рассматриваются особенности структуры и содержания иноязычной коммуникативной компетентности при изучении иностранных языков как основы коммуникативной культуры студента, детализируются социокультурные аспекты изучения иностранных языков в высших учебных заведениях, которые бы способствовали студенческой мобильности, и являютсяприоритетными в формировании языковой компетенции.
The article considers the peculiarities of the structure and content of foreign language communicative competence in learning foreign languages as the basis of the communicative culture of a student, details the socio-cultural aspects of teaching foreign languages in higher educational institutions that promote student mobility, and are a priority in the formation of language competence.