Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Специфічні особливості мистецької школи у музично-педагогічному вимірі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козир, А. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:16:59Z
dc.date.available 2015-12-14T15:16:59Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Козир А. В. Специфічні особливості мистецької школи у музично-педагогічному вимірі / А. В. Козир // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 116-122. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8780
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості функціонування мистецьких шкіл музично-педагогічного профілю. Основними засобами функціонування школи, особливо її національних аспектів, виступає цілий ряд об’єктивних чинників, на яких базуються музикознавчі, музично-педагогічні та типологічні підходи до цього феномена. Специфічною особливістю мистецьких шкіл музично-педагогічного напряму є їх спрямування на розвиток фахового самовдосконалення майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Інститути мистецтв педагогічних університетів є інституалізованими формами школи, що передбачає накопичення, збереження і трансляцію професійного, творчого за сутністю, досвіду діяльності окремих викладачів вищої мистецької школи.
dc.description.abstract Статья расскрывает особенности функционирования художественных школ музыкально-педагогического профиля. При этом основными способами функционирования школы, особенно ее национальных аспектов, выступает целый ряд объективных факторов, на которых базируються художественные, музыкально-педагогические и типологические подходы к этому феномену. Специфической особенностью художественных школ музыкально-педагогического профиля есть их направленность на развитие профессионального самоусовершенствования будущего учителя художественных дисциплин. Институты искусств педагогических университетов являются институализированными формами школы, что предполагает накопление, збережение и трансляцию профессиональнного, творческого опыта деятельности отдельных преподавателей высшей художественной школы.
dc.description.abstract Article reveals the peculiarities of functioning art school musical-pedagogical profile. The major ways of functioning of the school, especially its national aspects, playing a number of objective factors on which baziruyutsya artistic, musical and pedagogical and typological approaches to this phenomenon. Specific features art school musical-pedagogical profile is their focus on the development of professional self-help future teachers of artistic disciplines. Іnstituty arts pedagogical universities are institutionalized forms of schools, which suggests accumulation zberezhenie and broadcast professional, creative experience of individual teachers in higher art school.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мистецька школа
dc.subject музично-педагогічний профіль
dc.subject специфіка
dc.subject фахове самовдосконалення
dc.subject художественная школа
dc.subject музыкально-педагогический профиль
dc.subject специфика
dc.subject профессиональное самоусовершенствование
dc.subject art school
dc.subject musical-pedagogical profile factors
dc.subject creativity
dc.subject professional self-improvement
dc.subject.classification 378.637
dc.title Специфічні особливості мистецької школи у музично-педагогічному вимірі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу