Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Економова, О. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:09Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:09Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Економова О. С. Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки / О. С. Економова // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 40-49. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8751
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему самореалізації особистості педагога-музиканта в сучасному навчально-виховному процесі. Окреслено шляхи професійного самовдосконалення важливих його якостей. Здійснено аналіз факторів, що сприяють професійно-творчій самореалізації викладача в умовах особистісно орієнтованого виховання. З’ясовано визначення понять професійної самоорганізації та компетентності особистості. Визначена взаємозалежність особистостей процесу фахової підготовки майбутніх вчителів музики та наявності в них умінь професійної самоорганізації. Розкривається сутність та значення педагогізації навчального процесу як вагомого чинника формування творчої особистості майбутнього вчителя.
dc.description.abstract The article deals with the problem of the teacher’s personality and self-realization in modem educational process. It was descriebed different ways of professional self realization and gave a taste of teacher’s greality. The factors contributing to professional and creative self-realization in a personally-oriented education are analyzed in the article. Clarified the definitions of professional competence and self-identity. Revealed the interdependence of the features of the process of training future music teachers,and whether they have the professional skills of self-organization. The essence and significance pedagogizaition of educational process as a significant factor in the fomulation of the creative personality of the future teachers.
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема самореализации личности педагога-музыканта в современном учебно-воспитательном процессе. Очерчены пути профессионального самосовершенствования важных его качеств. Осуществлен анализ факторов, способствующих профессионально-творческой самореализации преподавателя в условиях личностно ориентированного воспитания. Выяснено определения понятий профессиональной самоорганизации и компетентности личности. Раскрыта взаимозависимость особенностей процесса профессиональной подготовки будущих учителей музыки и наличия у них умений профессиональной самоорганизации. Раскрывается сущность и значение педагогизации учебного процессу как весомого фактора формирования творческой личности будущего учителя.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject самореалізація
dc.subject особистісно-смислова спрямованість
dc.subject музичне навчання
dc.subject професійне самовдосконалення
dc.subject компетентність
dc.subject компетентнісний підхід в освіті
dc.subject realization
dc.subject professional self realization
dc.subject musical education
dc.subject competence
dc.subject competence approach in education
dc.subject самореализация
dc.subject музыкальное обучение
dc.subject личностно-смысловая направленность
dc.subject профессиональное самосовершенствование
dc.subject компетентность
dc.subject компетентностный подход в образовании
dc.subject.classification 378 :[37.013+78]
dc.title Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу