Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Перспективи використання дидактичного потенціалу інтернет-мережі в організації самостійної роботи студентів з вивчення "Історії України"у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сливка, Л. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:05Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:05Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Сливка Л. В. Перспективи використання дидактичного потенціалу інтернет-мережі в організації самостійної роботи студентів з вивчення "Історії України"у ВНЗ / Л. В. Сливка // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120. - C. 137-147. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8730
dc.description.abstract Аналізуються перспективи використання дидактичного потенціалу інтернет-мережі в організації самостійної роботи студентів з вивчення “Історії України” у ВНЗ. Розглядаються особливості модернізації навчального процесу в контексті вимог Болонської декларації, а саме збільшення обсягів годин самостійної роботи студентів. Пропонується перспектива широкого застосування можливостей інтернет-мережі для виконання завдань самостійної роботи студентів. В даній статті здійснено аналіз доступних інтернет-видань, сайтів, порталів для вивчення історії України. Встановлено, що залучення до організації самостійної роботи студентів опрацювання текстів писемних джерел, сучасних історичних досліджень, наукових статей, перегляд історичних документальних фільмів з інтернет-ресурсів, на нашу думку, дозволить оптимізувати навчальний процес, урізноманітнити цей вид роботи, зробити його цікавим для студентів.
dc.description.abstract The prospects of the use of didactics potential of Internetare analyzed during organization of independent work of students in the process of “History of Ukraine” study in the Ukrainian system of high education. The features of modernization of educational processare examined in the context of requirements of Bolognese declaration, namely in crease of volumes of independent work hours. In this paper the analysis of the accessible internet publishing, web-sites, portal siscarriedout for the study of history of Ukraine. Organization of independent studying of texts of writing sources, modern historical researches, scientificar ticles, viewing of historical films from Internet, to our opinion, will allow optimizing an educational process, diversifying this type of work and doing it interesting for students.
dc.description.abstract Анализируются перспективы использования дидактического потенциала интернет-сети при организации самостоятельной работы студентов из изучении “Истории Украины” у вузе. Рассматриваются особенности модернизации учебного процесса в контексте требований Болонской декларации, а именно увеличение объемов часов самостоятельной работы студентов. Предлагается в перспективе широкое применение возможностей интернет-сети для выполнения заданий самостоятельной работы студентов. В данной статье осуществлен анализ доступных интернет-изданий, сайтов, порталов для изучения истории Украины. Установлено, что привлечение к организации самостоятельной работы студентов проработки текстов письменных источников, современных исторических исследований, научных статей, просмотр исторических документальных фильмов из Интернет-ресурсов, по нашему мнению, позволит оптимизировать учебный процесс, разнообразить этот вид работы, сделать его интересным для студентов.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дидактичний потенціал
dc.subject iнтернет-мережа
dc.subject організація самостійної роботи студентів
dc.subject Європейська кредитно-трансферна система (ECTS)
dc.subject історія України
dc.subject didactic spotential
dc.subject Internet-network
dc.subject organization of student’s independent work
dc.subject European Credit Transfer System (ECTS)
dc.subject history of Ukraine
dc.subject дидактический потенциал
dc.subject Интернет-сеть
dc.subject организация самостоятельной работы студентов
dc.subject Европейская кредитно-трансферная система (ECTS)
dc.subject история Украины
dc.subject.classification 004.378.5 :378.147 :94(477)
dc.title Перспективи використання дидактичного потенціалу інтернет-мережі в організації самостійної роботи студентів з вивчення "Історії України"у ВНЗ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics