Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Суть та практичне значення системного підходу для ефективної професійної підготовки в педагогічному коледжі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кострубань, Р. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:04Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:04Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Кострубань Р. В. Суть та практичне значення системного підходу для ефективної професійної підготовки в педагогічному коледжі / Р. В. Кострубань // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120. - C. 79-87. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8723
dc.description.abstract В науковій статті проводиться ґрунтовний аналіз наукових досліджень щодо системного підходу і робиться аналіз, що системний підхід сприятиме розв´язання нових, творчих завдань – уміння моделювати необхідні навчальні системи при підготовці майбутніх вчителів в педагогічному коледжі. Він у педагогіці спрямований на розкриття цілісності педагогічних об’єктів, виявлення в них різноманітних типів зв’язків та зведення їх в єдину теоретичну картину для досягнення єдиного сфокусованого результату.
dc.description.abstract In the scientific article provides a thorough analysis of research on a systems approach, and concludes that a systematic approach will help to address new, creative problem solving – the ability to simulate the necessary training systems in the preparation of future teachers at teacher training college. He pedagogy aimed at disclosing the integrity of pedagogical objects to find in them various types of bonds and into a unified theoretical picture in order to achieve a single outcome focused.
dc.description.abstract В научной статье проводится основательный анализ научных исследований по системному подходу и делается вывод, что системный подход будет способствовать разрешения новых, творческих задач – умение моделировать необходимые обучающие системы при подготовке будущих учителей в педагогическом колледже. Он в педагогике направлен на раскрытие целостности педагогических объектов, для поиска в них различных типов связей и объединение их в единую теоретическую картину для достижения единого фокусированного результата.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject системний підхід
dc.subject система
dc.subject педагогічний коледж
dc.subject system approach
dc.subject system
dc.subject teaching college
dc.subject системный поход
dc.subject педагогический коледж
dc.subject.classification 378.011.3
dc.title Суть та практичне значення системного підходу для ефективної професійної підготовки в педагогічному коледжі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу