ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Васютіна, Тетяна Миколаївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-12-03T13:36:55Z | |
dc.date.available | 2015-12-03T13:36:55Z | |
dc.date.issued | 2015-12-03 | |
dc.identifier.issn | 2076-9008 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8688 | |
dc.description | Характерною тенденцією реформування сучасної освіти в Україні є її спрямованість на підвищення якості освіти, орієнтацію на всебічний розвиток особистості та підвищення рівня її освіченості, яка зможе жити в надзвичайно динамічному суспільстві, вдосконалювати свої знання впродовж життя. Гуманістична орієнтація в сучасній системі освіти виходить із визнання активності особистості як головної рушійної сили її розвитку. В цьому плані стає очевидним, що освіта перестає визначатися лише критерієм інформованості і починає наповнюватися спрямованістю до творення внутрішнього духовного світу людини, світу її суб’єктивності, наповненої живими знаннями, ідеями, цінностями і смислами, а не лише науковою об’єктивністю і системністю предметних знань, умінь і навичок. Таке розуміння освіти істотно перебудовує і збагачує палітру педагогічних цінностей, що визначає вибір вчителями-початківцями підходів до організації освітнього процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядається проблему [проблема] підготовки вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі школи при вивченні курсу “Я і Україна”. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассматривается проблема подготовки учителя к организации игровой деятельности в учебно-воспитательном процессе школы при изучении курса "Я и Украина". | uk_UA |
dc.description.abstract | Сonsidered the problem of training teachers to organize gaming activities in the educational process of the school in the course "I and Ukraine". | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Професійно-особистісний розвиток суб’єктів педагогічної освіти | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | Профессионально-личностное развитие субъектов педагогического образования | uk_UA |
dc.subject | игровая деятельность | uk_UA |
dc.subject | учебно-воспитательный процесс | uk_UA |
dc.subject | будущий учитель | uk_UA |
dc.subject | начальная школа | uk_UA |
dc.subject | Professional-personal development of the subjects of teacher education | uk_UA |
dc.subject | playing activity | uk_UA |
dc.subject | teaching and educational process | uk_UA |
dc.subject | future teacher | uk_UA |
dc.subject | elementary school | uk_UA |
dc.subject.classification | УДК 373.3 | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи | |
dc.type | Article | uk_UA |