Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості функціонування дитячих класів освітньої системи віри багаї

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чорнойван, Яна Василівна
dc.date.accessioned 2015-12-03T10:38:31Z
dc.date.available 2015-12-03T10:38:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Чорнойван, Я. В. Особливості функціонування дитячих класів освітньої системи віри багаї [Текст] / Я. В. Чорнойван // Нова парадигма. Філософія. Політологія. Соціологія : [журнал наук. праць] / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Творче об-ня "Нова парадигма". - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 122. - С. 79-87. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8685
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості організації та роботи дитячих класів як освітнього рівня віри багаї. Освіта і виховання дітей є обов’язковою частиною життя громади загалом і невід’ємним обов’язком батьків зокрема. Дитячі класи багаї є практичним втіленням віровчення Багаулли uk_UA
dc.description.abstract The article covers the features and organization of children’s classes as the educational level of Baha’i Faith. Education and upbringing are obligatory parts of the community in general and inherent responsibilities of parents in particular. Children’s classes of Baha’i Faith are practical expressions of teaching of Baha’u’llah. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject віра багаї uk_UA
dc.subject релігійна освіта uk_UA
dc.subject духовне виховання uk_UA
dc.subject дитячі класи uk_UA
dc.subject учитель uk_UA
dc.subject the Bahá’í Faith uk_UA
dc.subject religious education uk_UA
dc.subject spiritual education uk_UA
dc.subject Children Classes uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject.classification 2 uk_UA
dc.title Особливості функціонування дитячих класів освітньої системи віри багаї uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics