Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Матриця ринкових відносин: від ідеї до теорії і практики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бех, В. П.
dc.date.accessioned 2015-12-02T10:15:58Z
dc.date.available 2015-12-02T10:15:58Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бех, В. П. Матриця ринкових відносин: від ідеї до теорії і практики [Текст] / В. П. Бех // Нова парадигма. Філософія. Політологія. Соціологія : [журнал наук. праць] / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Творче об-ня "Нова парадигма". - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 124. - С. 3-19. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8676
dc.description.abstract У статті проаналізовано сукупність суспільних відносин, що утворюють сучасний ринок. На основі введення у систему двох координатних векторів (стану особистості, що перебуває у репродуктивному, адаптивному і креативному станах; стану суспільства, що перебуває у стані стагнації, розвивається за лінійними законами, або непередбачувано) створюється координатна сітка з дев’яти таксонів. Кожному сегментові ринку притаманний "свій клімат" і "свої вимоги" до поведінки фірми. Раціонально обґрунтований рух матричним полем дозволяє фірмам забезпечити виграш у конкурентній боротьбі і виживання. uk_UA
dc.description.abstract Analyzes the combination of social relations, forming modern market. The introduction of two coordinate vectors: a) state of the personality, being in the reproductive, adaptive and creative states and b) state of society, being in the state of stagnation or developing randomly or according to linear laws, serves the basis for the formation of the coordinate grid with nine taxons. Each market segment has its own "climate" and "requirements" for firm behaviour. Rationally proved movement across matrix field helps the firms win the competition and survive. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.subject фірма uk_UA
dc.subject соціальний організм фірми uk_UA
dc.subject таксон uk_UA
dc.subject ринкові відносини uk_UA
dc.subject ідеологія uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.subject market uk_UA
dc.subject personality uk_UA
dc.subject society uk_UA
dc.subject firm uk_UA
dc.subject social organism of firm uk_UA
dc.subject taxon uk_UA
dc.subject market relations uk_UA
dc.subject ideology uk_UA
dc.subject values uk_UA
dc.subject.classification 141.7 uk_UA
dc.title Матриця ринкових відносин: від ідеї до теорії і практики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics