Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Провідні напрями науково-просвітницької діяльності Матвія Номиса (Симонова)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шумейко, З. Є. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:11Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:11Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Шумейко З. Є. Провідні напрями науково-просвітницької діяльності Матвія Номиса (Симонова) / З. Є. Шумейко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 217-222. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8665
dc.description.abstract У статті зроблено спробу проаналізувати просвітницьку діяльність видатного фольклориста, етнографа, мовознавця, педагога, громадського діяча Матвія Номиса (Симонова). Схарактеризовано основні напрями творчої діяльності Матвія Номиса в умовах національно-культурного відродження: літературно-художній та фольклорно-етнографічний; організаційно-адміністративний і педагогічний; громадсько-просвітницький. Визначено головні етапи формування його педагогічної концепції, схарактеризовано зміст діяльності; досліджено основні педагогічні ідеї Матвія Номиса, його внесок у розвиток вітчизняної педагогічної думки.
dc.description.abstract В статье проанализирована просветительская деятельность выдающегося фольклориста, этнографа, языковеда, педагога, общественного деятеля Матвея Номиса (Симонова). Охарактеризованы основные направления творческой деятельности Матвея Номиса в условиях национально-культурного возрождения: литературно-художественный и фольклорно-этнографический; организационно-административный и педагогический; общественно-просветительский. Определены основные этапы формирования его педагогической концепции, охарактеризовано содержание деятельности; исследованы основные педагогические идеи Матфея Номиса, его вклад в развитие отечественной педагогической мысли.
dc.description.abstract In this articles the author tries to analyze the educational activities of prominent folklorist, ethnographer, linguist, educator, social activist Matviy Nomys (Simonov). Author determined the main directions of Matviy Nomys’ creativity in terms of national and cultural renaissance: literary and artistic, folklore and ethnography; organizational, administrative and teaching; education. The author tries to identify the key stages of the formation of his pedagogical concepts, to characterize content of the activity, the basic pedagogical ideas of Matviy Nomys, his contribution to the development of educational thought.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічні ідеї
dc.subject просвітницька діяльність
dc.subject повітове училище
dc.subject педагогические идеи
dc.subject просветительская деятельность
dc.subject уездное училище
dc.subject teaching ideas
dc.subject education
dc.subject district school
dc.subject works of art
dc.subject.classification 37(092) Номис: 821.161.2
dc.title Провідні напрями науково-просвітницької діяльності Матвія Номиса (Симонова) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics