Стаття розкриває особливості структурної побудови акмеологічного розвитку майбутніх учителів музики у процесі мистецького навчання. Адже акмеологічний розвиток майбутнього вчителя музики в процесі навчання в інститутах мистецтв та музично-педагогічних факультетах вищих навчальних закладів мистецької освіти забезпечує взаємозв’язок структурних компонентів, а саме: мотиваційно-цілеспрямований, орієнтаційно-компетентнісний, комунікативно-технологічний, проективно-корекційний, діяльнісно-творчий. У статті доведено, що вибір оптимальних засобів впливу на формування особистості, відстоювання точки зору щодо утвердження власної “Я”-позиції спрямовує майбутнього вчителя на досягнення найвищого ступеня розвитку, а саме акмеологічного самовдосконалення.
Статья раскрывает особенности структурного построения акмеологического развития будущих учителей музыки в процессе художественного обучения. Ведь акмеологическое развитие будущего специалиста в процессе обучения в институтах искусств и музыкально-педагогических факультетах высших учебных заведений художественного образования обеспечивает взаимосвязь структурных компонентов, а именно: мотивационно-целенаправленного, ориентационно-компетентностного, коммуникативно-технологического, проективно-коррекционного, деятельностно-творческого. В статье доказано, что выбор оптимальных средств воздействия на формирование личности, отстаивание точки зрения относительно утверждения собственной “Я”-позиции направляет будущего учителя на достижение высокой степени развития, а именно акмеологического самосовершенствования.
The article reveals the structural features acmeological construction of future music teachers in the art of teaching. After acmeological future professional development in teaching in institutes of arts and music teaching faculties of higher education in arts education provides the relationship of structural components, namely, motivational and focused, orientation, competence, communicative and Technology, projective, correctional, active and creative. In this paper it is proved that the optimal choice of effects on identity formation, advocacy perspective to firmly establish the “I” position directs future teachers to achieve the highest degree of development, namely self acmeological.