Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль діяльнісного підходу у формуванні готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до тренерської діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Т. Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:10Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:10Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Тищенко Т. Б. Роль діяльнісного підходу у формуванні готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до тренерської діяльності / Т. Б. Тищенко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 192-199. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8660
dc.description.abstract У статті зазначено, що діяльнісний підхід орієнтує процес формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до тренерської діяльності на діяльність, спрямовану на постановку і вирішення конкретних професійних завдань. Автор вказує, що діяльнісний підхід розглядається як методологічний напрям, який передбачає опис, пояснення і проектування різних предметів і процесів, що підлягають науковому розгляду, з позиції категорії “діяльність”.
dc.description.abstract В статье отмечено, что деятельностный подход ориентирует процесс формирования готовности будущих тренеров-преподавателей по волейболу к тренерской деятельности на деятельность, направленную на постановку и решение конкретных профессиональных заданий. Автор указывает, что деятельностный подход рассматривается как методологическое направление, которое предусматривает описание, объяснение и проектирование разных предметов и процессов, которые подлежат научному рассмотрению с позиции категории “деятельность”.
dc.description.abstract The article noted that the activity approach orients the process of formation of readiness for future volleyball coaches coaching activities to the activities aimed at the formulation and solution of specific professional tasks. The author indicates that the activity is regarded as a methodological approach direction, which provides a description, explanation, and design different objects and processes, which are subject to scientific scrutiny from the perspective of the category of “activity”.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діяльнісний підхід
dc.subject майбутні тренери-викладачі з волейболу
dc.subject тренерська діяльність
dc.subject деятельностный подход
dc.subject будущие тренеры-преподаватели по волейболу
dc.subject тренерская деятельность
dc.subject activity approach
dc.subject future volleyball coaches-teachers
dc.subject coaching activities
dc.subject.classification 378.091.12:796-051
dc.title Роль діяльнісного підходу у формуванні готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до тренерської діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу