Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Індивідуально-типологічні особливості суб'єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвинова, С. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:09Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:09Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Литвинова С. Г. Індивідуально-типологічні особливості суб'єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища / С. Г. Литвинова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 129-141. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8651
dc.description.abstract У статті проаналізовано індивідуально-типологічні особливості учнів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як суб’єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено класифікацію учнів за навчальним потенціалом (високим, достатнім, середнім, низьким навчальним потенціалом та вираженою позитивною поведінкою, низьким навчальним потенціалом та вираженою агресивною поведінкою), віковими особливостями, формами навчання, кількістю учнів, місцем навчання, часом навчання, дидактичною метою та тривалістю навчання. Як суб’єктів хмаро орієнтованого навчального середовища було здійснено класифікацію вчителів за установкою на використання таких нововведень як ХОНС (демонстративно негативний тип, приховано негативний, нейтральний, ситуативно позитивний, стабільно позитивний, інноваційно позитивний), за установкою на взаємодію (приховано негативна, нейтрально байдужий, функціонально професійний, активно позитивний), за педагогічними здібностями (дидактичними, перцептивними, організаторськими, авторитарними, комунікативними, педагогічної уяви) та визначено якості для ефективної педагогічної роботи.
dc.description.abstract В статье проанализированы индивидуально-типологические особенности учащихся и учителей как субъектов проектирования облачно ориентированной учебной среды (ООУС) общеобразовательного учебного заведения. Осуществлена классификация учащихся по учебному потенциалу (высокий, достаточный, средний, низкий учебный потенциал и выраженное позитивное поведение, низкий учебный потенциал и выраженное агрессивное поведение), возрастными особенностям, формами обучения, количеством учащихся, местом учебы, временем обучения, дидактическими целями и продолжительностью обучения. Как субъектов облачно ориентированной учебной среды была осуществлена классификация учителей по установке на использование таких нововведений как ООУС (демонстративно отрицательный тип, скрыто отрицательный, нейтральный, ситуативно положительный, стабильно положительный, инновационно положительный), по установке на взаимодействие (скрыто отрицательный, нейтрально равнодушный, функционально профессиональный, активно положительный), по педагогическим способностям (дидактические, перцептивные, организаторские, авторитарные, коммуникативные, педагогического воображения) и определены качества для эффективной педагогической работы.
dc.description.abstract The article analyzed individually-typological features of students and teachers as subjects cloud design oriented learning environment (COLE) general educational institution. Categorization of students on academic potential (high, adequate, average, low academic potential and expressed positive behavior, low academic potential and expression of aggressive behavior), age characteristics, types of training, number of students, a place of learning, training time, didactic purposes and duration of training . As subjects cloudy oriented learning environment was to classify teachers installation to use such innovations as COLE (pointedly negative type, hidden negative, neutral, positive situational stably positive, positive innovation), the installation on the interaction (hidden negative, neutral indifferent functionally professional, actively positive) on pedagogical abilities (didactic, perceptual, organizational, authoritarian, communicative, pedagogical imagination) and defined quality for effective teaching.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject хмарні сервіси
dc.subject індивідуально-типологічні особливості
dc.subject класифікація
dc.subject облачные сервисы
dc.subject индивидуально-типологические особенности
dc.subject классификация
dc.subject cloud services
dc.subject individually-typological features
dc.subject classification
dc.subject.classification 371, 373.5, 378
dc.title Індивідуально-типологічні особливості суб'єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу