Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього фахівця: соціокультурний чинник

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучера, А. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:08Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:08Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Кучера А. М. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього фахівця: соціокультурний чинник / А. М. Кучера // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 115-123. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8649
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему іншомовної комунікативної компетентності майбутнього фахівця та роль соціокультурного чинника у її формуванні. З огляду на соціокультурну трансформацію в суспільстві змінюється і парадигма освіти, висуваються нові вимоги до компонентів змісту навчання іноземної мови як системи знань, умінь та навичок, що сприяють формуванню мовної особистості, готують до життя в мультикультурному інформаційному середовищі. Проблема спілкування є багаторівневим феноменом, тому увагу акцентовано на його соціокультурних функціях, його природі і місці у загальній системі діяльності суспільства та індивіда як члена цього суспільства. На основі педагогічної, психолінгвістичної та методичної літератури проаналізовано різні підходи до визначення терміна “іншомовна комунікативна компетентність”, розглянуто сутність комунікативного підходу до навчання іноземних мов.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема иноязычной коммуникативной компетентности будущего специалиста и роль социокультурного фактора в ее формировании. Учитывая социокультурную трансформацию в обществе изменяется и парадигма образования, выдвигаются новые требования к компонентам содержания обучения иностранного языка как системы знаний, умений и навыков, которые способствуют формированию языковой личности, готовят к жизни в мультикультурной информационной среде. Проблема общения является многоуровневым феноменом, потому внимание акцентируется на его социокультурных функциях, его природе и месте в общей системе деятельности общества и индивида как члена этого общества. На основе педагогической, психолингвистической и методической литературы проанализированы разные подходы к определению термина “иноязычная коммуникативная компетентность”, рассмотрена сущность коммуникативного подхода к обучению иностранных языков.
dc.description.abstract In the article the problem of foreign communicative competence of future specialist and role of соціокультурного factor is considered in her forming. Taking into account соціокультурну transformation the paradigm of education changes in society, new requirements are pulled out to the components of maintenance of studies of foreign language as systems of knowledge, abilities and skills which assist forming of linguistic personality, prepare to life in a мультикультурному informative environment. A problem of intercourse is the multilevel phenomenon, that is why attention is accented on his соціокультурних functions, his nature and place in the general system of activity of society and individual as a member of this society. On the basis of pedagogical, psycholinguistic and methodical literature the different going is analysed near determination of term “foreign communicative competence”, essence of the communicative going is considered near the studies of foreign languages.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність
dc.subject іноземна мова
dc.subject особистість
dc.subject иноязычная коммуникативная компетентность
dc.subject иностранный язык
dc.subject личность
dc.subject foreign communicative competence
dc.subject foreign language
dc.subject personality
dc.subject.classification 316.61:[378.147:81’243]
dc.title Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього фахівця: соціокультурний чинник ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу