Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя в педагогічних вищих навчальних закладах України (на прикладі аналізу сучасної навчальної літератури з педагогічних дисциплін)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корень, А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:08Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:08Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Корень А. Реалізація змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя в педагогічних вищих навчальних закладах України (на прикладі аналізу сучасної навчальної літератури з педагогічних дисциплін) / А. Корень // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 100-108. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8647
dc.description.abstract Публікацію присвячено аналізу реалізації змісту загальнопедагогічної підготовки в педагогічних вищих навчальних закладах України в умовах модернізації системи вищої освіти. В статті характеризуються сучасні навчальні книги з педагогіки, що активно використовуються в практиці навчання студентів. На основі порівняльного аналізу структурування змісту підручників та навчальних посібників з педагогічних дисциплін обґрунтовуються педагогічні умови ефективної реалізації та науково-практичні рекомендації для вдосконалення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів та навчально–методичного забезпечення з педагогічних дисциплін.
dc.description.abstract Публикация посвящена анализу реализации содержания общепедагогической подготовки учителя в педагогических высших учебных заведениях в условиях модернизации системы высшего образования. В статье характеризуются отдельные современные учебные пособия по педагогике, которые активно используются в практике обучения студентов, На основе сравнительного анализа структурирования содержания учебников и учебных пособий по педагогическим дисциплинам обосновываются педагогические условия эффективной реализации и научно-практические рекомендации по совершенствованию содержания общепедагогической подготовки будущих учителей и учебно-методического обеспечения по педагогическим дисциплинам.
dc.description.abstract The publication analyzes the implementation of the contents of general pedagogical teacher training in educational institutions of higher learning in modernization of higher education. The article characterized by some of today’s instructional books on pedagogy, which are widely used in the practice of teaching students. Based on a comparative analysis of structured content textbooks of educational disciplines grounded pedagogical conditions of effective implementation and scientific and practical recommendations to improve the content of general training of future teachers and teaching provision of educational disciplines.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject міст загальнопедагогічної підготовки вчителя
dc.subject підручники та навчальні посібники з педагогічних дисциплін
dc.subject содержание педагогической підготовки учителя
dc.subject учебники и учебные пособия по педагогическим дисциплінам
dc.subject pedagogical content training teachers
dc.subject textbooks and manuals on pedagogical disciplines
dc.subject.classification 378.016.091.12.011.3-057:37(477)
dc.title Реалізація змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя в педагогічних вищих навчальних закладах України (на прикладі аналізу сучасної навчальної літератури з педагогічних дисциплін) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу