ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шаожун, Б. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:45Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Шаожун Б. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання / Б. Шаожун // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 19-24. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8629 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває структурні особливості формування самоконтролю майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретаційної діяльності. Розкрито значення означеного феномену для виконання вокально-хорової роботи. Викладені структурні особливості формування самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів інститутів мистецтв складається з комплексу трьох компонентів– регулятивно-потребового, результативно-оцінювального та творчо-самостійного. | |
dc.description.abstract | Статья раскрывает структурные особенности формирования самоконтроля будущего учителя музыки в процессе интерпретационной деятельности. Раскрыто значение указанного феномена для выполнения вокально-хоровой работы. Изложены структурные особенности формирования самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений. Структура самоконтроля творческой интерпретационной деятельности студентов институтов искусств состоит из комплекса трех компонентов– регулятивно-потребностного, результативно-оценочного и творчески-самостоятельного. | |
dc.description.abstract | The article reveals the structural features of the formation of self-control future music teacher in the process of interpretation. The importance of the phenomenon appointed to perform the vocal and choral works. Structural features of the formation of self-control future music teachers in the process of interpreting music. The structure of the self-interpretation of the creative activity of students of the Art Institute consists of a set of three components – the regulatory-potrebovoho, result-Assessment and creative self. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | структурні компоненти | |
dc.subject | самоконтроль | |
dc.subject | майбутні вчителі музики | |
dc.subject | інтерпретація музичних творів | |
dc.subject | вокально-хорове навчання | |
dc.subject | творчість | |
dc.subject | структурные компоненты | |
dc.subject | самоконтроль | |
dc.subject | будущие учителя музыки | |
dc.subject | интерпретация музыкальных произведений | |
dc.subject | вокально-хоровое обучение | |
dc.subject | творчество | |
dc.subject | structural components | |
dc.subject | self-control | |
dc.subject | future music teachers | |
dc.subject | music interpretation | |
dc.subject | vocal and choral training | |
dc.subject | creativity | |
dc.title | Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |