Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування змісту вищої історичної освіти в Україні у кінці 40-х - початку 50-х рр. XX ст.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петриків, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:43Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:43Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Петриків В. І. Формування змісту вищої історичної освіти в Україні у кінці 40-х - початку 50-х рр. XX ст. / В. І. Петриків // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 181-188. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8623
dc.description.abstract У статті проаналізовано суспільно-політичні умови, в яких розвивалася вища історична освіта після Другої світової війни. Автор розглядає процес посилення ідеологізації навчального процесу та пов’язані з цим зміни в історичній освіті в Україні у кінці40-х– початку50-х рр. ХХ ст. На основі першоджерел розкрито зміст історичної освіти в університетах УРСР. Розглянуто процес переслідування істориків за найменше відхилення від офіційної лінії у написанні та викладанні історії.
dc.description.abstract В статье проанализированы общественно-политические условия, в которых развивалось высшее историческое образование после Второй мировой войны. Автор рассматривает процесс усиления идеологизации учебного процесса и связанные с этим изменения в историческом образовании Украине в конце40-х– начале50-х гг. На основе исходного материала раскрыто содержание исторического образования в университетах УССР. Рассмотрен процесс преследования историков за малейшее отклонение от официальной линии в написании и преподавании истории.
dc.description.abstract The article analyzes the social and political environment in which developing of higher education of history after the Second World War. The author discusses the process of strengthening the ideological learning process and associated changes in the history education in Ukraine in the early postwar years. Based on source materials the content of history education in the universities of the USSR. The process of persecution of historians for the slightest deviation from the official line in the history writing and teaching.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ідеологізація
dc.subject історія
dc.subject вища історична освіта
dc.subject програми
dc.subject підручники
dc.subject идеологизация
dc.subject история
dc.subject высшее историческое образование
dc.subject программы
dc.subject учебники
dc.subject ideological
dc.subject history
dc.subject historic higher education
dc.subject programs
dc.subject textbooks
dc.title Формування змісту вищої історичної освіти в Україні у кінці 40-х - початку 50-х рр. XX ст. ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу