Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвинова, С. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:42Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:42Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Литвинова С. Г. Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 136-149. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8616
dc.description.abstract У статті розкрито особливості проектування хмаро орієнтованого навчального середовища(ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу. Визначено особливості формування матеріально-технічної бази та комп’ютерної техніки загальноосвітнього навчального закладу, окреслено санітарно-гігієнічні вимоги, що мають виконуватися вчителями під час організації та проведення навчання учнів в ХОНС, розкрито особливості використання електронних освітніх ресурсів та ігрових додатків ХОНС, описані особливості проведення уроків відповідно до технічних можливостей навчального закладу, розкрито аспекти проектування адміністрування ХОНС відповідно до особливостей діяльності учасників навчально-виховного процесу. Встановлено, що в ХОНС створюються умови мобільності учасників навчально-виховного процесу, вседоступності навчально-методичних та розвивальних матеріалів, вирішуються проблеми забезпечення учнів електронними освітніми ресурсами. Разом з тим, є певна низка санітарно-гігієнічних вимог та технічних особливостей, які мають враховуватися у проектуванні ХОНС та дотримуватися учасниками навчально-виховного процесу для ефективного використання ХОНС та збереження здоров’я учнів.
dc.description.abstract В статье раскрыты особенности проектирования облачно ориентированной учебной среды(ООУС) общеобразовательных учебных заведений. Определены особенности формирования материально-технической базы и компьютерной техники общеобразовательного учебного заведения, очерчены санитарно-гигиенические требования, которые должны выполняться учителями во время организации и проведения обучения учащихся в ООУС, раскрыты особенности использования электронных образовательных ресурсов и игровых приложений ООУС, описаны особенности проведения уроков в соответствии с техническими возможностями учебного заведения, раскрыты аспекты проектирования администрирования ООУС, особенностей деятельности участников учебно-воспитательного процесса. Установлено, что в ООУС создаются условия мобильности участников учебно-воспитательного процесса, вседоступности к учебно-методическим и развивающим материалам, решаются проблемы обеспечения учеников электронными образовательными ресурсами. Вместе с тем, есть ряд особенностей санитарно-гигиенических и технических требований, которые должны учитываться во время проектирования ООУС и соблюдаться участниками учебно-воспитательного процесса для эффективного использования ООУС и сохранения здоровья учащихся.
dc.description.abstract The article reveals the design features cloudy oriented learning environment (COLE) secondary schools. The features of the formation of the material and technical base and computer technology general educational institution, conformity sanitary requirements that must be met by teachers during the organization and training of schoolboys in COLE disclosed features of the use of electronic educational resources and gaming applications in COLE, described the features of the lessons accordance with the technical capabilities of the institution, disclosed aspects of design management COLE, features activities of the participants of the educational process . Found that in the conditions of mobility COLE participants of the educational process, availability to teaching methods and developing materials, solved the problem of providing students with electronic educational resources. However, there are several features of sanitary and technical requirements that must be considered during the design COLE and respected actors of the educational process for the efficient use and conservation of health COLE students.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject хмаро орієнтоване навчальне середовище
dc.subject дидактичні особливості проектування ХОНС
dc.subject трансформований урок
dc.subject підходи до формування ХОНС
dc.subject облачно ориентированная учебная среда
dc.subject дидактические особенности проектирования ООУС
dc.subject трансформированный урок
dc.subject подходы к формированию ООУС
dc.subject cloudy oriented learning environment
dc.subject teaching design features COLE
dc.subject transformed lesson
dc.subject approaches to formation COLE
dc.title Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу