ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвинова, С. Г. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:42Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Литвинова С. Г. Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 136-149. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8616 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості проектування хмаро орієнтованого навчального середовища(ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу. Визначено особливості формування матеріально-технічної бази та комп’ютерної техніки загальноосвітнього навчального закладу, окреслено санітарно-гігієнічні вимоги, що мають виконуватися вчителями під час організації та проведення навчання учнів в ХОНС, розкрито особливості використання електронних освітніх ресурсів та ігрових додатків ХОНС, описані особливості проведення уроків відповідно до технічних можливостей навчального закладу, розкрито аспекти проектування адміністрування ХОНС відповідно до особливостей діяльності учасників навчально-виховного процесу. Встановлено, що в ХОНС створюються умови мобільності учасників навчально-виховного процесу, вседоступності навчально-методичних та розвивальних матеріалів, вирішуються проблеми забезпечення учнів електронними освітніми ресурсами. Разом з тим, є певна низка санітарно-гігієнічних вимог та технічних особливостей, які мають враховуватися у проектуванні ХОНС та дотримуватися учасниками навчально-виховного процесу для ефективного використання ХОНС та збереження здоров’я учнів. | |
dc.description.abstract | В статье раскрыты особенности проектирования облачно ориентированной учебной среды(ООУС) общеобразовательных учебных заведений. Определены особенности формирования материально-технической базы и компьютерной техники общеобразовательного учебного заведения, очерчены санитарно-гигиенические требования, которые должны выполняться учителями во время организации и проведения обучения учащихся в ООУС, раскрыты особенности использования электронных образовательных ресурсов и игровых приложений ООУС, описаны особенности проведения уроков в соответствии с техническими возможностями учебного заведения, раскрыты аспекты проектирования администрирования ООУС, особенностей деятельности участников учебно-воспитательного процесса. Установлено, что в ООУС создаются условия мобильности участников учебно-воспитательного процесса, вседоступности к учебно-методическим и развивающим материалам, решаются проблемы обеспечения учеников электронными образовательными ресурсами. Вместе с тем, есть ряд особенностей санитарно-гигиенических и технических требований, которые должны учитываться во время проектирования ООУС и соблюдаться участниками учебно-воспитательного процесса для эффективного использования ООУС и сохранения здоровья учащихся. | |
dc.description.abstract | The article reveals the design features cloudy oriented learning environment (COLE) secondary schools. The features of the formation of the material and technical base and computer technology general educational institution, conformity sanitary requirements that must be met by teachers during the organization and training of schoolboys in COLE disclosed features of the use of electronic educational resources and gaming applications in COLE, described the features of the lessons accordance with the technical capabilities of the institution, disclosed aspects of design management COLE, features activities of the participants of the educational process . Found that in the conditions of mobility COLE participants of the educational process, availability to teaching methods and developing materials, solved the problem of providing students with electronic educational resources. However, there are several features of sanitary and technical requirements that must be considered during the design COLE and respected actors of the educational process for the efficient use and conservation of health COLE students. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | хмаро орієнтоване навчальне середовище | |
dc.subject | дидактичні особливості проектування ХОНС | |
dc.subject | трансформований урок | |
dc.subject | підходи до формування ХОНС | |
dc.subject | облачно ориентированная учебная среда | |
dc.subject | дидактические особенности проектирования ООУС | |
dc.subject | трансформированный урок | |
dc.subject | подходы к формированию ООУС | |
dc.subject | cloudy oriented learning environment | |
dc.subject | teaching design features COLE | |
dc.subject | transformed lesson | |
dc.subject | approaches to formation COLE | |
dc.title | Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |