Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондратюк, Олена Михайлівна
dc.contributor.author Лупаренко, Світлана Євгенівна
dc.contributor.author Толмачова, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Шилкунова, Зоя Ігорівна
dc.date.accessioned 2015-12-01T07:30:41Z
dc.date.available 2015-12-01T07:30:41Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Кондратюк О. М. Технологія організації навчального діалогу молодших школярів // Розвивальні технології навчання молодших школярів : навчальний посібник / О.М. Кондратюк, С.Є. Лупаренко, І.М. Толмачова, З.І. Шилкунова ; за заг. ред. В.І. Лозової, О.М. Іонової. - Х.: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2011. - С. 64-119. uk_UA
dc.identifier.other ББК 74.202.21я73
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8599
dc.description.abstract У даному розділі навчального посібника викладена апробована та впроваджена педагогічна технологія організації навчального діалогу молодших школярів, яка була розроблена з метою підвищення ефективності навчання учнів початкової школи. Щодо технології висвітлено концептуальні положення, подано уточнені ключові поняття, докладно описано педагогічний інструментарій, розглянуто особливості використання в практиці початкового навчання. Рекомендовано студентам, аспірантам, викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, учителям початкових класів, методистам. uk_UA
dc.description.abstract This section of the manual sets out approved and implementation of educational technology for teaching younger pupils dialogue, which was developed to improve the effectiveness of teaching elementary school students. Conceptual provisions specified presents key concepts described in detail pedagogical tools, the features of use in the practice of primary education. Recommended students, graduate students, teachers of higher educational institutions, primary school teachers, methodologists. uk_UA
dc.description.abstract В данном разделе учебного пособия изложена апробированная и внедренная педагогическая технология организации учебного диалога младших школьников, которая была разработана с целью повышения эффективности обучения учащихся начальной школы. Освещены концептуальные положения, представлены уточненные ключевые понятия, подробно описано педагогический инструментарий, рассмотрены особенности использования в практике начального обучения. Рекомендовано студентам, аспирантам, преподавателям высших педагогических учебных заведений, учителям начальных классов, методистам. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ХНПУ імені Г.С.Сковороди uk_UA
dc.subject діалог uk_UA
dc.subject діалогічна позиція вчителя uk_UA
dc.subject завдання-"пастки" uk_UA
dc.subject комунікативна співпраця uk_UA
dc.subject метаповідомлення uk_UA
dc.subject навчальний діалог uk_UA
dc.subject навчальна ситуація uk_UA
dc.subject організація навчального діалогу uk_UA
dc.subject симетричність діалогу uk_UA
dc.subject технологія організації навчального діалогу uk_UA
dc.subject dialogue uk_UA
dc.subject dialogical teacher position uk_UA
dc.subject task-"trap" uk_UA
dc.subject communicative cooperation uk_UA
dc.subject metamessage uk_UA
dc.subject educational dialogue uk_UA
dc.subject learning situation uk_UA
dc.subject organize of educational dialogue uk_UA
dc.subject symmetry dialogue uk_UA
dc.subject диалог uk_UA
dc.subject диалогическая позиция uk_UA
dc.subject задания-"ловушки" uk_UA
dc.subject коммуникативное сотрудничество uk_UA
dc.subject метасообщения uk_UA
dc.subject учебная ситуация uk_UA
dc.subject учебный диалог uk_UA
dc.subject организация учебного диалога uk_UA
dc.subject симметричность диалога uk_UA
dc.subject технология организации учебного диалога uk_UA
dc.subject.classification 373.31(075) uk_UA
dc.title Технологія організації навчального діалогу молодших школярів uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу