ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кондратюк, Олена Михайлівна | |
dc.contributor.author | Лупаренко, Світлана Євгенівна | |
dc.contributor.author | Толмачова, Ірина Миколаївна | |
dc.contributor.author | Шилкунова, Зоя Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T07:30:41Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T07:30:41Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Кондратюк О. М. Технологія організації навчального діалогу молодших школярів // Розвивальні технології навчання молодших школярів : навчальний посібник / О.М. Кондратюк, С.Є. Лупаренко, І.М. Толмачова, З.І. Шилкунова ; за заг. ред. В.І. Лозової, О.М. Іонової. - Х.: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2011. - С. 64-119. | uk_UA |
dc.identifier.other | ББК 74.202.21я73 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8599 | |
dc.description.abstract | У даному розділі навчального посібника викладена апробована та впроваджена педагогічна технологія організації навчального діалогу молодших школярів, яка була розроблена з метою підвищення ефективності навчання учнів початкової школи. Щодо технології висвітлено концептуальні положення, подано уточнені ключові поняття, докладно описано педагогічний інструментарій, розглянуто особливості використання в практиці початкового навчання. Рекомендовано студентам, аспірантам, викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, учителям початкових класів, методистам. | uk_UA |
dc.description.abstract | This section of the manual sets out approved and implementation of educational technology for teaching younger pupils dialogue, which was developed to improve the effectiveness of teaching elementary school students. Conceptual provisions specified presents key concepts described in detail pedagogical tools, the features of use in the practice of primary education. Recommended students, graduate students, teachers of higher educational institutions, primary school teachers, methodologists. | uk_UA |
dc.description.abstract | В данном разделе учебного пособия изложена апробированная и внедренная педагогическая технология организации учебного диалога младших школьников, которая была разработана с целью повышения эффективности обучения учащихся начальной школы. Освещены концептуальные положения, представлены уточненные ключевые понятия, подробно описано педагогический инструментарий, рассмотрены особенности использования в практике начального обучения. Рекомендовано студентам, аспирантам, преподавателям высших педагогических учебных заведений, учителям начальных классов, методистам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ХНПУ імені Г.С.Сковороди | uk_UA |
dc.subject | діалог | uk_UA |
dc.subject | діалогічна позиція вчителя | uk_UA |
dc.subject | завдання-"пастки" | uk_UA |
dc.subject | комунікативна співпраця | uk_UA |
dc.subject | метаповідомлення | uk_UA |
dc.subject | навчальний діалог | uk_UA |
dc.subject | навчальна ситуація | uk_UA |
dc.subject | організація навчального діалогу | uk_UA |
dc.subject | симетричність діалогу | uk_UA |
dc.subject | технологія організації навчального діалогу | uk_UA |
dc.subject | dialogue | uk_UA |
dc.subject | dialogical teacher position | uk_UA |
dc.subject | task-"trap" | uk_UA |
dc.subject | communicative cooperation | uk_UA |
dc.subject | metamessage | uk_UA |
dc.subject | educational dialogue | uk_UA |
dc.subject | learning situation | uk_UA |
dc.subject | organize of educational dialogue | uk_UA |
dc.subject | symmetry dialogue | uk_UA |
dc.subject | диалог | uk_UA |
dc.subject | диалогическая позиция | uk_UA |
dc.subject | задания-"ловушки" | uk_UA |
dc.subject | коммуникативное сотрудничество | uk_UA |
dc.subject | метасообщения | uk_UA |
dc.subject | учебная ситуация | uk_UA |
dc.subject | учебный диалог | uk_UA |
dc.subject | организация учебного диалога | uk_UA |
dc.subject | симметричность диалога | uk_UA |
dc.subject | технология организации учебного диалога | uk_UA |
dc.subject.classification | 373.31(075) | uk_UA |
dc.title | Технологія організації навчального діалогу молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |