Publication:
Навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологій в умовах особистісно орієнтованого підходу

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Братанич, Андрій Анатолійович

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ТОВ «НВП «Інтерсервіс»

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розглянено теоретичні підходи до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання інформатичних дисциплін у фаховій підготовці майбутніх учителів технології. Проаналізовано сучасні тенденції та напрямки розвитку особистісно орієнтованої технології навчання в умовах інформаційного суспільства. Визначено компоненти особистісно орієнтованої технології навчання, що впливають на якість навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологій.
In the article the theoretical going is considered near application of the personality oriented technologies of studies of disciplines of informatics in professional preparation of future teachers of technology. Modern tendencies and directions of development of the personality oriented technology of studies are analysed in the conditions of informative society. The personality oriented technology is certain studies which influence on quality of studies of disciplines of informatics of teachers of technologies.

Description

Keywords

особистісно орієнтована технологія навчання інформатичних дисциплін, інформатична підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, педагогічна освіта, personality oriented technology of studies of disciplines of informatics, preparation of informatics, of informatively-communication technologies, pedagogical education

Citation

Братанич А. А. Навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологій в умовах особистісно орієнтованого підходу / А. А. Братанич // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 192-199.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By