Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійно орієнтовані технології навчання як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-11-26T20:26:11Z
dc.date.available 2015-11-26T20:26:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Петько Л. В. Професійно орієнтовані технології навчання як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 175-184. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8588
dc.description.abstract Розглянуто технології навчання в контексті формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на прикладі ігрових, проектних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій, технології навчання у співпраці, технології проблемного навчання, технології «портфоліо». Обґрунтовується актуальність володіння іноземною мовою у майбутній професійній діяльності випускників вищої школи. Подано структурну схему педагогічної системи та модель співвідношення теорії, методики й педагогічної технології у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the topical issue of using learning techniques in the Ukrainian higher education. The author analyses various view-points existing among scientists in pedagogy on learning techniques, e.g. Game Technologies, Student Team Learning (Cooperative Learning), Portfolio Method, Interactive Technologies, Information and Communication Technologies (ICTs), Projects Technologies, Problematic Learning Technologies. The urgency of foreign language knowledge in professional activity of future specialists are described. A structural diagram of the educational system and a model of correlation among theory, teaching methods and educational technologies in the process of professionally oriented foreign language teaching environment formation in the conditions of the University are presented for consideration. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс» uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject технології навчання uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище uk_UA
dc.subject university uk_UA
dc.subject student uk_UA
dc.subject learning techniques uk_UA
dc.subject foreign language uk_UA
dc.subject professionally oriented foreign language teaching environment uk_UA
dc.subject.classification 378.147 uk_UA
dc.title Професійно орієнтовані технології навчання як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics